Har ju fårr rull på´t...24/6

Redan Torsdag kväll för mig, kan inte förstå denna vecka bara blåste förbi och det är nog tack vare helgen och allt kul som jag och Linda jämt har. Så nu sitter jag här och skriver än en gång, tyvärr funkade det varken för mig eller Linda att uppdatera bloggen igår. Tyvärr! Vet ej vad det var för fel men men.. Ni vet ju att jag är lite lösaktig när det gäller bloggadet. Men får man ingen respons så...
.
.
Älskar denna bild så Tessa.. Hon ser då för rolig ut.
.
Iaf, igår hade jag fyra smår goa ungar att ta hand om. Haha, då kan man säga att man har händerna fulla. Men det gick så bra så, tacka vet jag alla extra pengar. Det gillar vi! De ringde idag också och frågade om jag ville sitta barnvakt men jag sa nej eftersom jag hade en hel del papper att fylla i till skolan... Men nu är de gjorda så det känns bra så imorgon ska jag ringa och boka ett möte. Hihi, det går bra nu...
.
Haha, sen har också en Mexikans Nanny i parken bjudit mig till hennes sons typ studentfest. Herregud, jag visste inte äns att hon hade en son lixom? Hur galet är inte det? Fick ett kort på honom och hans telefonnummer.. Hon är jättetrevlig och så men jag vill verkligen inte gå. Hon tror att det är någon sorts blind date, men jag är inte så positiv till det.
.
Appropå det så har två stycken Braziljanare börjat att förfälja mig och Linda.. Den ena gillar vi väl kanske lite eftersom han ahr eget flygplan och har bra kontakter..Men asså shit, vilka lirare.. Funderar också på om jag ska ta mig ner till min favvo bar idag och ta mig en midsommar drink eftersom jag jobbar imorgon kväll. Kom även nyss hem från Fashion Island, so i went little crazy at Lululemon :) Älskar den affären <3
.
.
Inbjudningskortet till sonen...
.


God natt, Puss

Kommentarer
Postat av: Lillasyster

vill du aldrig skype med oss eftersom du aldrig skriver vilken tid du är kan! blir lite besviken... vi saknar ju dig!

2010-06-25 @ 10:43:12
Postat av: ulle

Glad midsommar på dig !

Vi har varit till solvarbo och dansat kring majstången i dag.



kramisar från Kristinegatan 60

2010-06-26 @ 00:58:33
Postat av: jennie

haha, är du poppulärast o stan du :p kineser som filmar, mammor som ordnar deiter och brasiljanare med flygplan. XD

2010-06-27 @ 23:12:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0