När man snackar om trollen...27/6

Trött eller vad? Men det var ju ingen nyhet... Hoppas det blir bättre nu när jag imorgon påbörjar min sista vecka med medecin. Lycklig!
.
.
Helgen då, flög förbi, som vanligt eller vad tycker ni? För övrigt, hade ni en trevlig midsommar? Mycket regn eller sol? Sill och nubbe! Jag och Linda åt sushi och hade det gått... Midsommar hela helgen med andra ord. Idag var vi faktiskt bjudna till ett Hawaii partyh är i Corna del mar till en bar där alla snobbiga corona del mar folk hänger. Men vi var inte så sugna på det så vi drog och köpte lite saker på Trader Jose så att Linda kunde göra smarrig köttfärssås till mig. De ni! Som vi åt samtidigt som vi kikade på Svenska Hollywood fruar! Och jag säger då det, vilket jäkla skitprogram : ) haha
.
.
.
På lördagen så åkte vi, kan ju lika gärna säga så eftersom det jämt är Linda och jag... Iaf vi åkte till South Coast Plaza för att shoppa lite. Behövder åka till Sephora och köpa lite grejjer, sen köpte jag även ett par vita shorts som är jättemysiga. Priset var bäst 50 % och det kapet gjordes på Abercrombie & Fitch, har ett par likadana fast marinblå. Tänkte att vitt är ju fint nu när jag har så bruna och fina ben :) haha.. Och med mig hem fick jag också en blå byxdress från Zara och ett par coola skor från H&M.
.
.
.
Till Ikea hann vi också, haha, Linda hade på sig sina nya Convers och det var så roligt haha.. Hon fick så ont i fötterna efter ett tag och tillslut så vart jag så trött på min sengångare till vänn så jag sa "Sätt dig här på vagnen så kör jag dig". Där köpte jag en Orchide som jag satte i baksätet och spännde fast med säkerhetsbältet, Lidna hon fick roligt.
.
.
Sen på lördagkvällen hade vi lite chill, åkte in till Laguna och käkade Sushi.. Jättegott! Kan äta mängder med det mums... Där inne hann vi också med lite häng i baren, bartenden var inte att leka med haha.. Nää, nu ska jag göra en kvällsmacka, hämta tvätten i torktumlaren och sen borsta mina tänder. Ska bli så skönt att sova.
.
Joo, just det imorgon ska jag till skolan och prata med en om mitt visum. Hoppas det går bra, får se... Sen har vi också en underbar vecka att se fram emot..
.
Nu är det nya tider, det kan ni ge er på!
.
Haha, joo just de.. Igår skickade jag ett sms till en killkompis från College och idag när vi kör till Trader Jose så sa jag till Linda "Konstigt att han inte svarar, han är ju så gullig ju" Linda säger då "Joo, jag vet men men" fortsättning följer...
Sen inne på Trader Jose kom jag på att jag såg en kille där i måndags som var så gullig. Han gick runt och läste kokbok och såg så söt ut. Så jag berättde för henne om honom´sen var det väl inte så mycket om det. Vi åkte hem och när vi då sitter i bilen får jag sms från Tyler (college killen) Jippie! De va kul.. Men vet ni mer då? När vi sedan kommer in i Corona del mar så sitter killen med kokboken på ett café med sin kompis. Galet va? När man snackar om trollen.
Puss o kram

Kommentarer
Postat av: Lillasyster

Vilken helg du har haft. det har jag å :) Har haft det jätte kul här i säter med The rockers, typ.

Får vi se en blid på byxdressen? Snygga skor påminner om mina va? :) Jag behöver å shoppa. Alla hälsar till dig så du vet, pappa är ju inte så bra med datorer. PUSS

2010-06-28 @ 09:04:22
Postat av: Från Solvarbo

Hejsan Malin!

Hoppas du har haft en trevlig midsommar du med! Vi har haft det jätte bra! Vi har varit på guldbröllops middag med farmor och farfar(jätte trevlig kväll!) Vi har även varit på midsommar middag hemmas hos vänner i Säter, matjesill och färsk potatis och en och en annan nubbe till Fredrik! Vi läser att du har det jätte kul och du är så duktig att skriva på din blogg och vi ska bättra oss att kommentera! Ha det så bra så länge! Vi läser varje dag hur du har det! Kramar från oss!

2010-06-28 @ 17:04:54
Postat av: Storasyster

Hejsvejs!! Kul med lite shopping, jag väntar på att min shoppingassistent ska komma till Luxemburg och hjälpa mig... var ju 3 månader sen hon var här nu... Idag har jag och Nelson badat med Marie i Grevenmacher, och nu på kvällen har vi (jag, Marie och Johanna) grillat lax. Kram

2010-06-28 @ 21:52:38
Postat av: Marcuslone

Very interesting and informative site! I am looking for information on the history of textile and resilient floor coverings. If anybody can help, please let me know. Thanks!

2011-07-12 @ 12:24:10
URL: http://marcuslone.blogyears.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0