Det här är inte ett långt inlägg, och så är det de....ppppPPPPppppPPP 9/6

Dåligt av mig att inte blogga på ett tag men jag har så fullt upp det är så mycket man ska hinna med. Och plus att nu har jag blivit sjuk IGEN! Suck, så jag äter penicilin igen. Det känns skit, jämt jag eller hur? Tycker inte ni att det börjar bli lite tjatigt med alla sukommar. Det tycker då jag, vill bli av med detta nu så att jag kan börja köra triathlon igen:) Det ni! Har fått vädens sug nu när jag kom hem. Ringde nyss flygbolaget och fixade med cykeln och jag kanske kan få extrapris dvs slipper betala 3 gånger eftersom jag ska flyga långt. Och detta får jag reda på när jag ringer på fredag. Dock hörde jag inte om hon sa Z eller C på engelska. :) haha.. men det visar sig väl, asså mitt bokningsnummer.






Nu har också de få dagarna i Motala tagit slut, sitter nu i köket hemma i lilla Säter Dalarna och väntar på att min syster och mamma ska komma hem. De ska göra våfflor till mig. Iaf, dagarna i Motala var grymma måste jag säga. Saknar de´n staden så mycket, ni förstår den har betytt väldigt mycket för mig så det var blandade kännslor i mitt lilla huvud när jag var där. Fick träffa Micke Thoren, tränare på triathlongymnasiet, som även han bidragit väldigt mycket till den jag faktiskt är idag. Så det var kul, sen alla mina vänner! Jaa, en del glider man ju tyvärr ifrån och andra kändes det som man träffade igår, trots att det nästan gått ett år. Jag säger då det. Men nackdelen var att jag lev sjuk på Söndag kväll, jätteknasigt. Cyklade tidigare på dan men Matilda i 3 timmar och det gick jättebra, blev ju lite trött men det hör väl till ;) haha.







Nää, nu är det bara 5 dagar kvar till Söndag då jag åker hem. 06:20 går flyget. Tycker att det känns jättelustigt, tiden går så snabbt. Eller hur?? Hinner inte ens med och tänka men det är väl lika bra för då skulle lipsillen som jag är gråta floder. haha.. Nu ska jag faktiskt umgås med min familj och bli frisk för på fredag är det student igen. Kusin vitamin tar studenten. kul kul! Hon ska in i dimman då! :) hahh







Just de, Stinas student var ju i Fredags gud va kul. Kom verkligen ihåg hur det var för mig förra året, haha.. Gud va kul vi hade. Helt sanslöst. In i dimman och där var vi ett tag... Smörgåstårta hemma hos Micke (tränaren) i solen sen hem till stora tjocka släcken, typ. Den är faktist inte så stor, men för lilla Nelson var det jobbigt med alla nya intryck så jag tror nästan att han kunde ha fått sovit en nap varannan timme där ett tag.

Joo just de när Sofia, mamma och stina var och handlande så var gammelmormor och mina kusier barnvakt åt lilla Nelson men han ville inte sova. Så när jag kom hem så provade vi att ge honom lite mat men han var inte allt hungrig så då tog jag en resväska, la i lite filtar och mjuka saker så att han skulle ligga bra. Sen åkte jag med den fram och tillbaka överglovet och det dröjjde inte länge förrens han sov som en stock :) haha fiffigt va!


Kommentarer
Postat av: Matilda

Malin, jag saknar dig redan! Jag saknar våra myskvällar! Hoppas att du mår bättre och har det bra de sista dagarna i Sweden! Många Pussar & Kramar!

2010-06-10 @ 19:49:09
Postat av: Marlene

Åååh, så kul att träffa er allihopa! Haha, den där timmen på donken var ju oslagbar! :D

Puss & kram, trevlig resa nu :)

2010-06-13 @ 10:22:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0