Back on track... Almost. 29/3

Gud va skönt, idag har jag sprungit i 15 minuter och kört yoga sculpt i en timme. Hur gick det då? Löpninen då, jadu.. Ni vet ju hur en elefant ser ut va? Typ jag kände mig så klumpig och orkade nätt och jämt 15 minuter. Tänkte faktiskt avbryta efter 10, hetl skult var jag iaf. Och ryggen var helt fuckad efter men nu efter yogan så känns det lite bättre. Men jaa, det känns inge kul asså. Så ska prova simma imorgon kväll också, undra om jag drunknar. haha.

Men yogan där emot, det gick jättebra. Tog med Linda på det också. Haha, jag har ju tagit dit 3 nybörjare, Jannina, Stina (syster) och nu Linda. Linda var faktiskt jätteduktig och Jill tyckte att det gick kalas för mig. Hon kunde inte förstå att jag varit sjuk i 3 månader typ. Men så är det, tiden går ju snabbt. Så på Onsdag kör vi igen, kul. Och imorgon bitti så ska jag ev ut och gå en sund, har ont i ryggen. Aja, vad är en bal på slottet.

Och nu är faktiskt kanske datumen bestämda när jag ska åka hem till Sverige på besök, 30 Maj - 14 Juni. Får veta det till helgen och då kanska jag bokar en lite resa. Kul va? Längtar faktiskt massor till de! Ska få träffa alla igen och kläma lite på min syster-son. Kul kul!



Vitare tänder? Kanske lite va...

Annars idag då, idag har en målare varit och målat flickornas rum vitt. Det var gult men det blev jättebra med vitt asså. Deras lilla rum blev genast mycket större. Så Tessa och jag hade en liten nap inne i mitt rum idag och det var behövligt, eftersom jag inte kunde sova i natt. Och Tessa var väl för gullig idag, direkt när jag slutat och gått iväg till mitt rum så kommer Tessa springandes och vill vara med mig. Sötkorven. Men sen när hon blir tvungen att gå så skriker hon coh ropar; "MALIN MALIN"... Gumman då, vi ses ju imorgon försökte jag förklara.

Haha,, jaa just de idag när vi åt frukost på Zinc så säger Ella;
"Mamma, jag vill ha en ny nanny"
"Va säger du?" (Melissa)
"Ja, jag vill ha en ny.. Så kan vi köra hem Malin till hennes hus i Sverige"
"Nej du, de kommer inte på frågan. Jag vill ha henne kvar!"
"Ååå" (Ella blir jättesur)

Så säger Melissa till mig att Ella kommer att ha ändrat sig inom 2 timmar. Och så sant så, när jag frågade henne om hon kunde köra mig till Flygplatsen för att jag packat färdigt sa hon; NEJ! Tur, va lite nervös där ett tag!

Nu väntar jag på att tvättmaskien ska bli färdig och sen ska jag kika på andra avenyn.. Haha, japp jag tittar på det. Men det är lite mysigt och se hur Sverige ser ut tycker jag. (Dock är det ju i GBG som det filmas, men ändå)

Puss puss

Kommentarer
Postat av: farmor-farfar

Hej Malin Paradiset här fick vi 2 3cm snö i natt tror det aldrig blir vår.Sköt om dig och ha det braKRAMAR.

2010-03-30 @ 12:10:30
URL: http://malin jelk blogg
Postat av: jennie

Det vill aldrig sluta snöa här. nu när man har varit i Luxemburg över helgen så hade jag verkligen hoppats på att snön skulle ha smält bort när jag kom tillbaka till sverige, men nej det är en massa snö kvar och det till och med snöar. Det tyckte jag inte om :(. vad kul att du har det varmt och skönt i alla fall XP kram jennie

2010-03-30 @ 14:02:17
Postat av: Storasyster

Kul att du bestämt datum för besök i Sverige, måsta prata ihop oss om din planering så att jag och Nelson kan vara med dig till max när vi kommer hem. Kram

2010-03-30 @ 18:57:56
Postat av: bror

Gud vad kul att du ska komma hem. är det någor speciellt du skulle kunna tänka dig och hitta på med mig då? tänker på dig flera gånger om dagen. Ha det super bra. så ska ve kramas om två månader. kram bror

2010-03-30 @ 21:27:41
Postat av: Linn

Jag har också funderat på att börja på yoga.. verkar så himla skönt!! :)



Tänkte att jag måste kommentera någon gång och inte smygläsa! :)



Du verkar ha det toppen Malin!! :)

2010-03-30 @ 21:50:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0