Bättring?? 7/3

Nu gör vi en deal här va, jag ska bättra mig med bloggandet men detta betyder då också att ni måste bli bättre på att kommentera. Men då kanske ni tänker; men va tusan ska jag skriva?? Skriv bara något; hej, här är allt bra, väder, nyheter i sverige osv. Det är inte svårt jag blir bara glad för minsta lilla och ju fler jag får gör mig mer sugen på att skriva hela tiden. Men nu har jag verkligen haft en så där vecka.. Längtat hem, vet inte riktigt vad jag ska göra med mitt liv. Vad jag vill jobba med osv. Det är bara så svårt just nu... Har iaf köpt en bok nu som jag verkligen tycker ni ska läsa.. Kommer mer imorgon. Men ni har inte glömt vår deal va? Blir ni bättre så blir jag automatiskt superbra.. Okej??

Nu ska jag och linda köpa popcorn 22:30. Puss

Kommentarer
Postat av: Mormor och Morfar

Hej Malin hoppas du mår bättre idag. Här hemma skiner solen från en klarblå himmel så nu är nog våren på väg, Igår gick vasaloppet och Jörgen Brink vann.



var rädd om dig och ha det bra.Många kramar från mormor och morfar

2010-03-08 @ 08:33:17
Postat av: Tilda

Hej Malin! Ny vecka nya tag! :) Gott med popcorn de amerikanska popcornen är säkert dubbelt så stora. Krya på dig! Puss & Kram! :)

2010-03-08 @ 11:03:43
Postat av: Linney

Hur många läsare har du rå? Hur många kommentarer kan du förvänta dig?



Sitter i köket hos pappa. Det är sjukt mycket snö ute fortfarande men solen skiner. Dessutom är jag RÅÅÅ förkyld. Så här mycket snor var det länge sedan jag producerade.



Puss pårej!

2010-03-08 @ 11:25:14
Postat av: Amanda

Hej Malin:) Jag brukar läsa din blogg men jag vet att jag är sämst att kommentera men SKA bli bättre!

På fredag ska jag ha spinning för klassen på idrotten,när du hade de,hade du typ jocke pass då eller låtbaserat? kommer inte ihåg,vet inte riktigt hur jag ska göra de,men tror de blir vanligt natuilus pass..

2010-03-08 @ 13:16:02
Postat av: Storasyster

Hej syster yster! Tycket att det låter som en bra deal! I Luxemburg skiner solen men det var kallt imorse -6. Jag och Nelson ska nog ta en promenad nu på eftermiddagen, ska gå och köpa vaniljsocker så att vi kan göra en annanaspaj tills på onsdag när Nelson få tjejbesök. Kram

2010-03-08 @ 13:25:21
Postat av: farmor-farfar

Hej.Malin.

Skönt att du är på bättringsvägen.Vi hade -16imorse men nu takdropp Sköt om dig ock ha de bra DU ÄR BÄST.kramar farmor o fafar.

2010-03-08 @ 14:07:46
URL: http://malin jelk blogg
Postat av: mamma

skulle ha behövt dej här nu har gjort världens fulaste smörgåstårta men den går att äta påstås det

Och idag kom våren härligt med takdropp och fågelkvitter suttit ute på trappen i solen och gotta mej en stund.

massor me kramar

2010-03-08 @ 14:32:22
Postat av: Lillasyster

Hej hopp. nu ska jag gå och lägga mig snart,. Hoppas att du mår bättre, det verkar se ut så i din blogg iaf. Hoppas nu bara inte kommentarerna är längre än dina inlägg i forsättningen. <3

2010-03-08 @ 20:24:10
Postat av: Malle

Heej mallan! Hoppas du är på bättringsvägen! Sj har jag varit sicko i över en vecka nu :( Idag har det varit ganska varmt här (+2 kanske?), men min balkong är fortfarande ÖVERFULL med snö, går bara att öppna några cm.. Hoppas vi kan surra på skype snart! Take care <3

2010-03-08 @ 22:33:47
Postat av: jennie

hej, vad heter boken du tycker vi ska läsa då ?? har fått dille på att läsa nu, så sej vad den heter XP

2010-03-09 @ 17:46:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0