Blekt tänderna...23/3

Har blekt tänderna idag, detta tog 2 timmar och jag gjorde det hemma. Hoppas det blev bra, svårt att avgöra det själv. Så Linda får göra det imorgon. Fast blev de inge vitare tänker jag gå till tandläkaren och grejja det. Dock efter att jag är klar med mitt ansiktsprojekt.
Annars idag har allt gått bra, flickorna var så söta så. De gillar vi!
Joo, idag ringde också en dam från Boston och frågade mig om min LCC och hur hon inte hjälpte mig med skolan. Och jag fick då till svar att de inte behöver veta med än vad olika skolor heter. Ingen basic information alltså. Jag tycker att detta är väldigt sjukt. De borde ju veta något tycker man. Och hon gav mig ju inte några bra allternativ heller. Nää, trodde att man skulle kunna fråga sin LCC om det mesta men nej då. Jag är iaf grymt irriterad på detta.
Och det sjuka är att hon rinder nu, slutet av mars när jag började berätta för culturale care hur det låg till i Januari. Snacka om mycket kafferaster. Hur ska jag då komma ihåg allt som hände och vad exakt jag och min lcc pratade om i januari. Jag blir bara så trött.
Nu ska jag bädda ner mig, satsar på en tidig kväll.
Puss

Kommentarer
Postat av: mamma

hej Malin,såg ditt sms det är klart att man måste få längta hem men som du vet kommer det bättre dagar och det är klart att du snart blir frisk.

Du har ju sommar och får njuta av det här hemma biter sej vintern envist kvar ska den aldrig ta slut.

Längtar efter dej oxå, ta nu hand om dej.

Massor med kramar mamma

2010-03-24 @ 08:27:10
Postat av: farmor-farfar

Hej MALIN.njut av sommaren i går blötsnö och i morse 14 graner kallt.Söt om dig. KRAMAR.

2010-03-24 @ 10:14:06
URL: http://malin jelk blogg
Postat av: Storasyster

Hej tjejen! Du har då blivit en riktig Hollywood babe, först spray tan och nu tandblekning! Här i Luxemburg har våren börjat på riktigt, dvs det kliar i ögonen och jag nyser hela tiden plus att jag har en förkylning mitt i alltihopa. Kram

2010-03-24 @ 16:39:57
Postat av: Cecilie - Bloggvärldens mest musikfyllda blogg

Hur blev blekningen? :D

2010-03-24 @ 17:08:34
URL: http://ceciliesjostrand.blogg.se/
Postat av: Jessica

Jag har tandställning just nu men tänker göra en tandblekning när den är ute. Inte för att jag har gula tänder men så jag får ett riktigt Hollywood smalj :D

Kan du inte skriva hur resultatet blev? Kanske en bild också :)



Vilken är din favoritmaträtt?

2010-03-24 @ 17:49:10
URL: http://silverstedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0