Dear John look a like...18/3

Tydligen var det okej att sitta vid datorn när polarna är med? Eller fattade jag er fel? :D haha.. Idag är jag iaf själv inte för att det på något sätt är positivt, gillar Lindas sällskap men nu kan jag istället försöka att koncentrera mig på detta.

Idag var det fotboll för Tessa och vi har nog samma problem, haha.. Vi båda är nog lite förtjusta i hennes tränade Zack. Och jag lovar Tessa har funnit sin första kärlek, dock måste jag ju göra henne besviken... Han hade ring på fingret. Attans! Haha, och varför är då jag lite förtjust? Joo, han är så sjukt lik killen i Dear John (har den filmen kommit till Sverige än?) och han är ju bara för... ja, hur ska jag beskriva honom.. En riktig pudding! Stackars Tessa hon kan inte riktigt fokusera när han är med. Den gången han hade punktering på sin bil och inte kunde komma så spelade hon som värsta Zlatan. :) Joo, en sak till då, även fast han inte ser henne borta i parken ( parken ligger bervid fotbollsplanen) så står hon och vinkar.

     

Tessa in acton, sen idag var det ju också superfint väder så Tessa fick ha på sig sin lilla fina sol hatt men det var omöjligt att få en bild. Sen har ju hon också musik-klass efter Fotbollen och i slutet på den "kommer" Elmo. (Den röda figuren på bilden) Han är super populär här, är det samma hemma i Sverige?

Efter alla klasser så gick vi och hämtade Ella, upp för berget, men idag vid den tiden hade det börjat att blås ganaska mycket så det var skönt. Ella gick hem, som vanligt! Fast idag önskade hon att jag hade en bil. Och när vi kommer hem så är handyman inne i deras rum och fixar. Ni förstår de ska måla om och renovera flickornas rum. Så han var där och tog ner lite grejjer drog om ström osv. Och att titta på honom var väl det enda flickorna ville göra resterade tid på denna dag. Typ riktiga byggarebob i deras rum, waoow.

På kvälle så åkte jag till skolan, skulle inte vara med på lektionen men det kändes ändå bara att kunna prata med henne plus att jag fick närvaro. Och det behöver jag! Hon förstod mig och jag fick åka eller stanna, så jag åkte till Linda. Iaf, där var också Tiffany ( En tjej som jag värmer upp med osv) hon tyckte väl att det var på tiden att jag blev frisk, hon sa "Du har ju varit sjuk sen första gången jag såg dig". Så pass. haha. Bra att jag fått hjälp nu då.

Linda och jag åkte till south coast plaza och kikade, hon ville in på Abercrombi & Fitch och köpa myskläder. Jag vill också ha de! Men jag hittade iaf ett par shorts, marinblå som blir fint att ha nu när solen börjar skina så varmt och skönt. Hittade även ett par andra men de tyckte inte Linda alls var fina så jag fick inte köpe dem. :( kanske till helegn ? :) haha.. Då är det linnen som står högst upp på inköpslistan. En sak till då, han som jobbade idag och hjälpte mig idag på Abercrombi var en sötnos. : )



Shortsen.

Nää, nu ska jag sova. Försökte lägga upp fler bilder, men det funkade inte datorn har hängt sig 3 gånger för mig så detta får duga. Puss

 


Kommentarer
Postat av: jennie

vad gullit att hon blivit förälskad i sin fotbollstränare. jag blir nästan förälskad i honom jag med bara av att läsa om det, haha XD

2010-03-19 @ 13:19:25
Postat av: farmor-farfar

Ha det så skönt i solen man blir avundsjuk.HA det bra.SKÖT OM DIG.KRAMAR.

2010-03-19 @ 16:02:43
URL: http://malin jelk blogg
Postat av: Storasyster

Alla killar som jobbar på A&F är väl snygga?

Fina shorts! Får nog vänta ett tag innan det blir dags för shorts här, men det var riktigt varmt idag så jag och Nelson åt Lunch ute i stan med Katia. Kram

2010-03-19 @ 18:28:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0