En bra måndag trots omständigheterna...1/3

Fattar ni att jag nu varit här i 7 månader, sinnes va? Det känns som 3 tycker ja. Kul att det går fort. Mindre än hälften kvar, om det nu blir så. Men vem vet. 
 
Idag vaknade jag och fick serriöst nästan bända upp ögonen. Hur mycket jag än försökte så ville de inte öppna sig. Det kändes som att de fortfarnade var stängda efter Boot campen. Fruktansvärt segis idag men trots min seghet så gick dagen som en dans på rosor. Och det var inte vilken dans som hellst, hade nämligen hand om 3 stycken barn idag. Det var en Svenskmamma som hade problem med sin nanny. Hon mådde inge bra så hon undrarde om jag kunde hjälpa henne under två veckor. 15 timmar i veckan. Och det skulle ju gå bra eftersom jag är i stort behov av alla pengarna jag kan få.

Han hette iaf Anders på 3 år, jättegullig verkligen. Supersnäll unge. Och det bästa av allt var ju att Ella och Tessa gillade han supermycket. De hade så mycket kul idag. Hade honom bara 2 timmar idag men på Onsdag 4. Kul för tjejorna.

Sen på eftermiddagen idag så gick vi till parken och lekte och gud va kallt det var. Brr. De lekte med sina nya spadar som de fick idag. Kul, de hade bara hinkar och inga spadar och så kan de ju inte va :) haha, och efter parken besöket gick vi till Albertson och köpte lite grejjer som Melissa glömde att handla.

Det var väl typ allt som hände idag, men helgen då, framförallt San Diego. Hur det blev. Jaa du, jag var verkligen jätteglad att jag fick ner Linda dit dess värre så vart det väl een flopp. Gud, hade inge kul alls, det känndes som att jag inte kände igen dem där nere. Plus att jag och Johan typ hade serriöst snack. Ni vet jag har inte intresset kvar. Och det är jättetråkigt för han är verkligen världens snällaste men så här är det med mig. Jag kan inte hantera killar, nej jag behöver en fru. Förlåt för att jag gjort er alla där nere besvikna med detta inlägg MEN jag trodde att vi alla tjejer skulle ha superkul ihop men ist så drog ni direkt hem.  Jag blev ledsen då, för jag hade verkligen längtat efter en kul natt med Lara. 

Och gänget där nere skulle ju åka till LA dagen efter så det var bara att gå upp och köra vid 9:30. Och det var helt lugnt kan jag lova för efter att de andar åkte hem utan mig och Linda så blev jag inte alls dans eller party sugen. Men jag och Linda ska ge det en chans till och då ska vi till down town.

Haha, när vi kör där på väg hem så blir vi ju ashungriga. Ingen frukost! Och vi var supersugna på Islands burgare. mums, det är nog min favorit resturang för tillfället. Så vi hittade ett på vägen men det var inte öppet, bajs. Det ´öppnade klockan 11 och vi var där vid 10 så då bestämde vi oss för att hålla oss till vi kom hem till vårt KÄRA NEWPORT<3 och som gräddet på moset så ville vi ha cupcakes innan jag började jobba men kön till Sprinkels var superlång så vi sket i det. Fast det var ju bra. :) Sen innan jag började jobab så hann vi kika på alla videoklipp jag filmat under helegn och gud. Lidna och jag kissade nästan på oss när vi kikade på dem. Gud så kul vi hade på fredagen.

Här är mian byxor jag köpte,



Och nej Stina jag har inte köpt någon jucie Dress än har haft så mycket att göra men kanske idag efter maten beror på hur trött jag är. Hörre ni släng in en kommentar.

Puss

Kommentarer
Postat av: Lillasyster

Jag hämtade mitt paket idag. tack superduper mycket allt var jätte fint:) Okej då får du se till att köpa en:) Vilka snygga byxor du har köpt. Vilken tur att tjejorna gillade han:) puss

2010-03-02 @ 11:15:51
Postat av: Storasyster

Snygga brallor bruden! Du får se till att shoppa din present nu och så vill vi ha en bild som bevis när det blivit gjort! Kram

2010-03-02 @ 20:07:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0