För söta...25/3

Rackarns vad söta min farmor och farfar var, 4 kommentarer : ) Tack de gillar vi... Så nu är det bara resterande kvar då att kommentera.
Glömde att svara på vilken som är min favoritmaträtt igår och ja jag tycker att det är en jättesvår fråga eftersom jag äter det mesta. Husmanskost gillar ja massor och nu medans jag beffiner mig i USA är kebab-pizza något jag saknar massor. Haha, det blir det första att komma ner i min mage när jag kommer hem och hälsar på i sommar. Men måste jag säga något så pasta med kyckling. Det finns en sås som heter uncelbens eller nått, vet ej hur det stavas. Men det är en liten grön burk men örtsmak och vitlök, att hälla över den över färdigstekt kyckling och äta med pasta... Mums!

Kommentarer
Postat av: Storasyster som inte kan sova

Lustigt med kebabpizza och svenskar utomlands... verkar som om alla som varit borta från Sverige en längre tid saknar kebabpizza (av de som äter kött). Kram

2010-03-26 @ 05:11:36
Postat av: Tilda

Hejsan Mallan! :)

Hur är det med dig? Hjälper din mediciner föresten?

Ser fram emot ditt besök i sommar! :)

Pussar & Kramar! :)

2010-03-26 @ 09:27:00
Postat av: farmor-farfar

Hej Malin så tokigt det blev i går jag skicka och kollade om det kom fram men ej så jag skrev igen och samma sak igen.Vad mena du med att komma och hälsa på i sommar? jag har bakat 120 bullar idag sköt om dig kramar adam



-

2010-03-26 @ 16:40:50
URL: http://malin jelk blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0