Fransk manikyr...24/3

Imorgon är det alltså våffeldagen, vad gör jag här??!! :) haha, skämt åsido. Ät så mycket våfflor du kan och om du får plats - ät en med hallonsylt och grädde och tänk på mig för det är mitt favorit "pålägg". Hade faktiskt kunna göra vad som hellst för att åka hem en sväng nu. Fick en sådan hemlängtan igår kväll när Lara berätatde för mig att hennes föräldrar kommer i helgen. Ja vill också! Vill träffa hela min familj. Även fast jag verkligen har superkul och älskar att vara med Linda så gör det så fruktansvärt ont i mig ibland. Aja, glöm dina beskymmer imorgon kommer nya!

Kom faktiskt nyss hem från träffen med Amerikanarna som var verkligen jättetrevlig. Vi möttes på Balboa men det mesta där var stängt så vi drog till Huntington Beach (Beachen next to Newport beach) och bowlade. Och bowling är ju alltid kul, jag började ju snyggt (som alltid med en strike) sen så går det alltid utför. Vilket trök! Men hade trevligt! Och avslutningsvis tog vi en yoghurt. Inte för att jag var sugen eller så men det är ju socialt. Älskar att jag inte varit sötsugen på 2 hela dagar, är inte detta super bra!

Idag på dagen så har jag ju lekt med mina flickor och under Tessas nap passade jag på att prata med mamma på skype en snabbis. Och sedan fixade jag och Ella naglara, vi lekte nagelsalong. Och jag köpte för länge sedan ett Fransk manikyr set som jag inte provat än så det gjorde vi idag. Både Ella och jag går runt med vita tippar, jättesnygga är vi.

Ganska bra gjort va eller?

Åter till min tandblekning, jag gjorde inte den hos någon tandläkare, hemma-fix. Dock är jag inte så nöjd över resultatet, trodde att det skulle bli vitare. Men dock säger det på paketet att om man vill få dem ännu vitare så ska man göra om blekningen om en vecka. Men jag tvekar för mitt tandkött värker massor kan knappt borsta tänderna. Och som jag sa tidigare, när jag är klar med mitt Ansiktsprojekt som snart är klart, då, då ska jag gå till tandläkaren och fixa till ett riktigt Hollywood smile. :) De ni! (Glömde ju fråga Linda vad hon tyckte, om de blivt vitare)

Så en bild på mina tänder just nu hur resultatet blir nog inte av. Vill ju inte själv tro att de ser vita ut medans ni kanske tycker att de ser gul/bruna ut. Nej tack!



Så här såg tandblekningen ut, iaf boxen som allt låg i. Fast jag gillar inte den för jag har så ont i tandköttet.

God natt på er alla. Puss


Kommentarer
Postat av: farmor-farfar

Hej MALIN. ja vi har ätit vofflor nu osh så sall vi till Marita i käll och även äta vofflor där för Andreas fyller 26 idag.Vi har mulet och grå kallt.HOPPAS DU HAR DET BRA I VÄRMEN.SKÖT OM DIG .KRMAR.

2010-03-25 @ 14:06:26
URL: http://malin jelk blogg
Postat av: farmor-farfar

Hej Malin ja vi har ätit voffla nu skall även äta hos Marita i kväll Andreas fyller 26 idag.Vi har mulet idag och grå kallt.Ha get bra i värmen och sköt om dig.KAMAR.

2010-03-25 @ 14:16:12
URL: http://malin jelk blogg
Postat av: farmor-farfar

hEJMalin i paradiset ja vi har ätit vofflor idag det blir det ikväll igen vi ekall till Marita för Andreas fyller 26 i dag.Vi har mulet och grå kallt.Hadet bra och sköt om dig. Fin brun hand.KRAMAR.

2010-03-25 @ 15:57:44
URL: http://malin jelk blogg
Postat av: farmor-farfar

HejMalin iparadiset vi har ätit vofflor ida blir även i kväll för vi skall till Marita för Andreas fyller 26.V i har mulet och grå kallt.Sköt om dig och ha det bra.KRMAR.Fin brun hand.

2010-03-25 @ 16:23:19
URL: http://malin jelk blogg
Postat av: Storasyster

Snygga naglar, skulle ha trott att de blivit gjorda av en professionell nagelfixare om du inte sagt något. Var på middag med Neil i går, beställde en kaffe, men fick en "double expresso" och då jag inte dricker kaffe vanligtvis så är det helt omöjligt att sova nu.... Kram

2010-03-26 @ 05:08:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0