Fredagsmys...19/3

Nu är det fredagkväll och jag har redan panik inför söndagen. Ska det vara så? Nää, jag är så trött så det blir jobbigt. Nää, hoppas på en god natt med sömn idag och imorgn beachen <3 och sedan block-party. Grannarna som bor ovanför mig har ordnat ett blcokparty för hela gatan. Band ska spela, det ska grillas, ätas ostron (vet ej om jag gillar det men det låter bra) vin, öl. ALLT! Hoppas det kommer några i min ålder, dvs under 30 iaf. Så det ska bli kul, hoppas vi på iaf. Sen ÖNSKAR jag att solen imorgon gör mig lite brun. Har fått en massa färg på armarna och nacken, haha.. Men magen och de översta låren är "bleka".

Idag började jag dagen ed flickorna eller rättare sagt hela familjen på Zinc.. Christian var nämligen sjuk idag, har smittat honom.. Inte så populärt.. förlåt! Sen så tog det ett tag innan de tinade, Ella och Tessa. Och medans Tessa sov så lekte jag och Ella i grannarnas vattenspridare :) haha, jättekul var det och blöta blev vi. Jag hann torka i solen men Ella böt vi kläder på...

Vid 6 tiden så körde jag Melissa till Ellas pojkvänn Wills mamma. För de skulle eller Melissa fattade fel, hon trodde att bara mammorna skulle ha middag. Men när hon sedan kommer dit uppklädd osv. Så är Will´s hela familj där.. PINSAMT :D haha, så jag och flickorna kom dit, jag hann inte äns byta kläder.. (Samma som jag lekte i vattenspridaren med) Så jag kände mig jättefräch.  :)
 
Nu ska jag titta på Lost och äta popcorn, lite Fredagsmys för mig själv. Kanske festar till det med ett glas med oboy. :)



Solen bli supermysig imorgon, snälla.

Puss


Kommentarer
Postat av: Lillasyster

Så nu vet du att jag har läst iaf. Jag hoppas å att solen lyser så du blir brun:)

2010-03-20 @ 09:04:00
Postat av: farmor-farfar

Hoppas att det blir ett bra party.Du är ju redan brun så vi på kortet.Ha det bra och söt om dig.KRAMAR.

2010-03-20 @ 15:33:05
URL: http://malin jelk blogg
Postat av: jennie

är så avensjuk på att du kan gå runt i shorts. här hemma var det nästan 15 grader varmt i lördags men idag söndag har det varit snöstorm hela dagen. snacka om att ge en falska förhoppningar :)

2010-03-21 @ 22:11:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0