hur länge ska jag vara så här? 14/3

TRÖTT, sinnes asså. Störst zombin i Orange County, jag lovar! Jag är iaf helt slut, helt död. Har jobbat hela helgen, ska ju inte klaga (extra pengar) men det får sina slutföljder. (säger man så) Iaf, så nu sitter jag äntligen här och ska så fort när detta är klart sova. Gud va jag ska sova!

Började med Äggröra till frukost idag. (var det söndag morgon som ni också började med det? mamma och sofia) Ganska komiskt.. Iaf, sen så pratade jag med Matilda och min bror som jag typ inte pratat med på evigheter. Så det var kul. Sen var det typ slut på friden, iväg till Anders och gno. Fast det är ingen större last för han är så gullig så. Han leker för sig själv och så men eftersom han börjar att känna mig så har han börjat att blir lite så där små jäklig. Haha, man märker det så tydligt. Sen tog jag med honom på Au pair möte med min LCC, han somnade i bilden och jag fick inte in hans vagn i bilen så jag fick bära honom runt hela spectrum (shoppihgcentrum). Liten känns det i axlarna men det ska väl inte vara något. Och medans jag var där så passade jag på att äntligen köpa nagellack, O.P.I. Ett svart och ett rött, perfa!



Det röda nagellacket ser rosa ut men de är de inte!

Och nu sitter jag här, har faktiskt inte gjort så mycket idag. Va och hämtade min medecin så blev 300 dollar fattigare igen. Suck! Men ska man vara fin får ekonomin lida fin. haha. Nää gudars.. Joo, Sofia du frågade om hon lockade det igår (ffrisören asså) JAPP, de gjorde hon.. Det var jättefint men jag låg ju och segade i Lindas soffa igår så när jag kom hem var de inte så fina längre. Efterbilden var inte så bra, men de ordnar vi en annan dag. Kanske imorogn för då ska jag skriva upp körkortsteorin! Äntligen! Då lär man ju se bra ut för man tar ju kort till själva körkortet. Hoppas på en bra hår dag imorgon.

Joo, just de imorgons så ska jag även till doktorn och där hoppas vi på all in. Att jag får piller och pullver så att jag blir frisk som en nötkärna! Nää, nu ska jag tvätta fejjan och sen hänga min tvätt... sen ni, då ni, BLIR DET SÄNGEN!

Puss


Kommentarer
Postat av: Storasyster

Idag hinner jag med en kommentar innan jobbet... Lycka till med körkortsteorin och håret! Om jag har förstått rätt så kommer håret bli det svåraste. Kram

2010-03-15 @ 07:23:00
Postat av: mamma

Det kanske var äggrörans dag i söndags.

Hoppas det går bra med teorin och att doktorn ger dej nån pigg medecin. Kram

2010-03-15 @ 07:57:45
Postat av: farmor-farfar

Hej.Håller med föregående skrivare att allt går brahoppas att läkaren ger dig en dunder kur så du blir pigg.Här i skävi är det sig likt.SKÖT OM DIG KRAM

2010-03-15 @ 11:29:57
URL: http://malin jelk blogg
Postat av: jennie

Lycka till med körkortsteorin XD. Jag har blivit förkyld jag med inte kul jätte snuvig är jag. från idag har man en månad på sig att söka till högskolan, så nu måste jag bestämma mig vad jag vill göra nästa år XP ska i alla fall bli skönt att ta studenten om inte alt för lång tid. XP

2010-03-15 @ 13:06:29
Postat av: Tilda

Vi åt också äggröra, vad coolt! :) Nagellacket ser mycket fint ut! Håller verkligen tummarna för att det går bra hos doktorn imorgon!.. :) Puss & Kram!

2010-03-15 @ 20:01:28
Postat av: Lillasyster

Hej:) nu var det ganska länge sen vi pratade. hade sofia å äggrör, då var det ju kull att vi alla hade det:) Ja lycka till med doktorn och körkortet och håret, och som sofia sa blir nog håret det svåra.

Ta hand om dig! <3

2010-03-15 @ 20:11:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0