Kniv i ryggen (typ) 12/3

Idag när jag var hos doktorn fick jag reda på att jag ev måste äta min medecin i 8 månader, fattar ni? Då har jag ätit hälften nu! Sinnes, jaja de är väl bara att göra de, ska man vara fin får man lida pin. Men jag vill ju också kunna shoppa och grejja. Suck! Men men.. Annars så var testresultaten som de senaste gångerna, kolesterolet var fortfarade lite högt, det var bra men om det kunde minska lite till så vore det bättre. Järnet fortfarade dåligt så nu idag på kvällen har jag beställt Herbalife ist, mkt bättre!

Har varit barnvakt åt Anders på förmiddagen och på eftermiddagen tjejorna. Jobbar faktiskt fortfarade med tjejorna fast de sover och jag är på väg att lägga mig. Linda har varit här och pratat lite med mig, kul och hon åkte nyss. Men innan jag sover så måste jag göra detta, även om det idag blir lite slarvigt.

Flickorna var jättegulliga, jag lagade biffar med lök till dem och mitt i stekningen så säger Tessa; Malin, det luktar pankakor.
VA??!! Tänkte jag men okej kanske de. haha, men det roliga var för när linda kommer in genom dörren så är det de samma hon säger; Mmm, de luktar pankakor här!

Och nu är klockan ganska mycket och jag måste försöka sova nu, för jobbar fram till 5 imorgon så måste vara fit for fight. Längtar tills imrogon då mitt slitna hår åker av.

Förlåt för att jag är så dålig med bilder! Ska bli bättre och just de fick ett paket av Linda, Jucie trosor 3 pack! Kul, gullit. Det var en födelsedags present. Då blev jag glad.

Puss


Kommentarer
Postat av: mamma

hejsan!

jag blir så glad när du har det bra.....

kram mammma

2010-03-13 @ 09:50:45
Postat av: Storasyster

De 4 månaderna som du har kvar kommmer bara att flyga förbi. Det är viktigt att du inte slutar förtidigt nu när du har möjligheten att få det fixat!

Ser fram emot att få se före och efter bilderna när du klippt dig. Kram

2010-03-13 @ 12:46:14
Postat av: Lillaskiten

Nu har jag jobbat, suck en massa konfetti:S men det gick fint blev en massa skratt, jag sofie och eda:) Nu ska jag nog duscha sen gå ut och njuta av det fina vädret vi har. Det är vår här nu.

Ja snart får vi se hur din nya frilla ser ut. PUSS

2010-03-13 @ 13:09:12
Postat av: Tilda

Hej Malin! :) Inatt sov jag hos Stina, då kom jag att tänka på när jag sov hos dig och du glömde släcka lampan, :D! Saknar dig min vän! Hoppas du får en bra dag!

Puss & Kram på dig!



PS, Stina knarkar Geisha! :D

2010-03-13 @ 13:11:19
Postat av: farmor-farfar

HEJ. Skönt att se att du har det bra.Vi har även dag haft takdropp och sol men svag kall vind,TUSEN KRAMAR.



2010-03-13 @ 17:07:32
URL: http://malin jelk blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0