Man mår som man förtjänar...28/2

Måste börja med att säga grattis till Canada, de har gjort de igen. Galet va bra jobbat. Men det hade varit kul om USA vann. För vi ville ha revansch, det var ju Canada mot Usa 2002. (Tänk nu inte; shit va hon kan. jag bara försöker få er att tro att jag är grym.) haha, ingen aning varför jag skrev det där?!! Men iaf...

Och som överskriften låter så jaa, jag är så extremt trött. Inte många timmar med sömn inte. Och så blev väl inte allt som man tänkt sig heller. Men hade iaf den grymmaste kvällen ever i fredags.. Härligt. Så om ni förstår så är jag sjukt trött och behöver sova nu. Ska upp och träna imorgon, får se hur det går. Ska ta det extremt lugnt så att jag får hålla mig frisk.

Så jag återbetättar lite mer imorgon. Trökig jag är jag vet men så är det ibland..



Haha, ser ni hur mina armmuskler börjar försvinna och tas över av mat! Och vart tog den vältränade magen vägen?? Och de slappa låren då. herrgud.

God natt. Puss

Kommentarer
Postat av: Lillasyster

va kul att du har haft det roligt.

Ett paket finns att hämta på ica för min del:) Den som väntar på något gott väntar aldrig för länge.

ta hand om dig! <3

2010-03-01 @ 20:06:45
Postat av: Tilda

Gud vad ditt hår blivit långt :)

Puss & Kram

2010-03-05 @ 13:10:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0