Ruttna ägg...26/3

Bokstavligt talat asså, jag har undrat hela veckan vad det är som luktar ruttna ägg i min lägenhet. Jag har tagit ut sopor varje dag, plockat ihop, tvättat, vädrat och sprayat med sånt där luktspray och ändå försvann inte den rackarns ägglukten. Tills igår då haha, jag kom ju på att det kanske var mina ägg som jag målade förra helgen. De låg fortfarande i en påse och den var bara lite öppen och äggen var inte torra när jag la i dem där så jaa de hade börjat ruttnat. Usch, kan ni tänka er hur det luktade? Hjälp asså, så nu behöver jag inte dö av gasförgiftning. Trodde det ett tag asså.

Igår hände det ingen speciellt, det var några tv gubbar här och fixade. För Melissa och Cristian har köpt en ny tv och bildkavlitén på den ni.. Det är sinnes. Tar nog ett litet tag att get just to it.

Igår kväll var det torsdag och det innebär fulltös i hela orange county. Tycker att det är jättekonstig att deras torsdag är som Sveriges Lördagar. Så man kan ju inte bara sitta hemma en torsdagkväll, de funkar inte så här. Så jag och Linda åkte ner till Newport pier och kollade läget och där var det livat. Vi träffade två tjejer som var jättetrevliga som vi hängde med hela kvällen. Och det lustiga var att en kille kom fram till oss och sa "hej, jag är från sverige vet ni vart det är kul att gå?" Fast han sa det på engelska och när jag svarde honom på Svenska haha ni skulle ha sett hans min.

Idag började jag dagen vid 1, vilket var jätteskönt för då kunde jag ta mig en reäl sovmorgon. SKÖNT! Och sen jobbade jag till 11 ungefär. För M&C var ute och roade sig. Känner att jag verkligen gick in för att berätta om min dag.

Imorgon är det beachen som gäller, det ska du bli upp emot 30 grader. Skönt! Och efter beachen så blir det shopping sen blir det väl en kul kväll ingen. :) De är så de ska vara. Joo just de ska knyta på mig mina löparskor och dra en runda för att se hur det känns. Kan inte hålla mig längre dock blir det ingen lång sådan, 15 minuter får räcka. Ska verkligen börja jättelung och fint så att det inte blir några mer sjukdommar. Hoppas bara att allt mitt skit är borta nu!

Linda och de två tjejorna och deras kompisar.. Kul hade vi..

Puss


Kommentarer
Postat av: farmor farfar

Hej malin. Skönt att du känner dig bättre. Här är det bara grått och trist mycket snö kvar. Ssköt om dig OCH UT OCH HA kul kramar även fårn adam.

2010-03-27 @ 10:33:22
Postat av: jennie

kan inte var kul i att sova i en lagenhet som lukter ruttna agg :S

2010-03-27 @ 10:49:09
Postat av: Mormor och morfar

Ser att du har det varmt och skönt.Hoppas att du är frisk nu så du kan njuta av det.Härhemma är allt som vanligt morfar lagar mat och jag diskar. Idag skall vi på dragspelsstämma i Folkets Hus i Säter.Förra helgen var vi påSvenska Skidspelen i Falun. Vädret här är grått och trist blivit lovade regn på eftermiddagen.Du ska ha det bra och var rädd om dig.Många kramar från oss.



2010-03-27 @ 10:58:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0