Skapligt fis-samt... 2/3

Tror att Tisdagar är den nya "måndagen" om ni förstår vad jag menar. Kan verkligen inte beskriva hur trött jag var idag. Plus att jag har sådan tandvärk,ojoj.. Det är mina visdomständer på vänstersida nere som värker något sånt fruktansvärt. Tur att det finns painkiller och hoppas verkligen att det går över.

Annars idag så har allt gott bra, blev väldrigt glad i parken idag på eftermiddagen då två mammor stod och pratade med varandra och sedan pekade de på mig. Så jag frågade varför de pekade på mig och sa mitt namn (jag känner eller jag vet dessa mammor sen tidigare) men iaf då sa de att jag är en av de bättre nannyn i området. Då blev jag glad när andra märker vilket jobb och energi jag verkligen lägger ner på mina tjejor. Kul!

Och idag efter jobbet hade jag även skolan, yoga stod på schemat. Åkte dit allt var som vanligt och rätt som det var i en yoga pose så pruttar jag rätt ut på tjejen bakom mig.. Gud jag ville bara sjunka genom marken. haha. Kan tänka mig att jag blev röd i ansiktet som en tomat (men det såg nog ingen eftersom det är mörkt)... Och det jag får ur nmig efter var "Oj då" haha. Gud, nästa vecka ska jag ställa mig så långt ifrån hon som jag fes rakt i ansiktet. haha... :)

Nu ska jag sova för imorgon är det ju boot camp och på kvällen ska jag springa med Linda och kanske ta med henne på sushi. Får se.

Puss


Kommentarer
Postat av: Lillasyster

Det låter som en riktigt bra idee att ta med linda på sushi. Malin tänk på att inte köra igång för hårt nu när du har vart sjuk,. <3

2010-03-03 @ 20:28:51
Postat av: Storasyster

Inte lite pinsamt... men det är väl sånt som händer när man är riktigt avslappnad. Kul att du är känd som den bästa nannyn! kram

2010-03-03 @ 20:49:59
Postat av: jennie

oj, vad pinsamt :o. jag tror att du är den bästa nanyn i hela Carlefonien XP

2010-03-04 @ 18:53:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0