Sliten...11/3

Nu är jag fruktanvärt trött på min hosta och att snyta sig var 15 minut. Vill bli frisk så att jag kan börja träna och känna mig bättre. Nää gör min frisk nu! Jag tror att jag vet varför jag är sjuk hela tiden, näringsbrist. Tror att jag inte får i mig all näring jag behöver. Äter jätteknäppt här, det saknar jag med Sveige. Riktigt smör, mellanmjölk (MILKOS) och gräddigasåser. Mums! Så jag funderar på att beställa lite herbalife så att jag kan få i mig allt jag behöver. Vore inte det en bra idee? För då får man ju i sig allt man behöver. Jag äter ju också en multivitamin men jag tror att det inte är så bra. Den är väl oäkta som det mästa här.

Iaf, snorig och dan ska jag strax iväg till skolan. Vollyboll, var ju inte där förra veckan så måste dit idag, timmarna är dyrbara så jag måste ta vara på dem. Undra vad vi ska träna på idag då?!! Ingen aning. Måste åka lite tidigare till vollybollen så att jag kan boka klipptid på ett ställe på fashion Island, orkar inte vänta mer nu! Det slitna måste av nu!

Igår när Linda var här gjorde vi inköpslistor, saker som vi måste ha! Haha, och ni kan ju bara tänka er hur lång den blev. Oj då. Men det är ju faktiskt inte så konstigt. Jag har faktiskt inte köpt så mycket under tiden jag varit här. Kan ni fatta jag har varit här i 7,5 månader. Sinnes, jag vet!

Flickorna idag var toppen, gud. Tack, snälla... Hoppas det dröjjer en bra stund innan jag får uppleva en sådan måndag som jag hade denna veckan. Imorgon får vi se lite hur jag jobbar med flickora, det märks men ska iaf innan 1 ha hand om Anders och sedan vid halv 3 ska jag till doktorn och då får vi se hur mina värden ser ut! Måste även tigga till mig lite solskyddsfaktor och ansiktsvatten + mask!

Nää måste dra och boka en klippistidis. Ha det så bra! Hoppas jag överlever vollybollen, vem vet hon kanske skickar hem mig! Puss

Kommentarer
Postat av: Lillasyster

Skönt att barnen är snälla mot dig. :) De gillar vi.

aa klipptid behövs här å. Puss

2010-03-12 @ 10:55:03
Postat av: jennie

Tiden har gått super fort, du har varit där borta jätte länge nu XP Hur ska du klippa dig då??

2010-03-12 @ 12:34:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0