Tisdag 9/3

11 timmars sömn inatt gjorde att jag kände mig någorlunda pigg imorse. Fast det varade inte så länge, för att vara exakt till storytime började. Då sitter man på en stol och damen i bibloteket läser böcker hög, man får bara en sådan lust att lägga sig på golvet och stänga ögonen och sova. Så efter en storytime är jag helt färdig, tur att det bara är 2 ggr i veckan.

Inatt förresten så var det storm här, jag vaknade flera gånger av soptunnor som bankade in i olika saker utanför mig. Sjukt irriterande. Och den när man ser på film och det är typ snöstorm och man kan höra en visslade ljud. Vet ni vad jag menar? Det är blandannat med i Emil i lönneberga, då Alfred är sjuk och de måste ta honom till läkaren trots snöstormen ute. Så med andra ord blåste det på ganska bra inatt och detta har även fortsätt under dagen fast inte riktigt lika hårda vindar.

Annars har väl dagen varit bra, så himla mycket bättre än igår. Men tyvärr fick jag se lite ut av gårdagens Ella idag också, fast bara lite. Skönt, så förhoppningsvis blir allt som vanligt imorgon. Kom även nyss hem från yogan och denna gången utan att fisa någon i ansiktet. Skönt! :) haha. Fick mycket beröm idag faktiskt, det behövde jag. Dock hade jag lite svårt med andningen, ni vet har lixom stopp i näsan va. Fortfarande inte frisk, men yogan i skolan är verkligen slow. Man går igenom allt noga och exakt. Så ingen större ansträngning på kroppen.

Nu blir det lite yoghurt sen sängen och förhoppningsvis skype imorgon, någon?

Puss

Kommentarer
Postat av: Lillasyster

Är du nöjd nu? du har fått många kommentarer.

Jag kommer att vara inne på skype:) hörs sen. kramar

2010-03-10 @ 13:45:05
Postat av: farmor-farfar

Hej Malin.Tack för att du skriver.Du ska se det blir bättre o bättre dag för dag.Ha det bra. Farmor o Farfar.

2010-03-10 @ 19:08:42
URL: http://malin jelk blogg
Postat av: jennie

hej jag och Marcus åkte slalom i måndags i romme och det var superfint väder och tomt i backen, det var en sån dag som gör att man blir glad att man bor i Sverige XD. på tisdagen firade jag och Marcus två år också, kanske är lite intressant att veta XP vi firade med tre rätters på broken dreems, det var as gott XD

2010-03-11 @ 08:52:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0