Träningsvärk...30/3

Känns att jag tränat igår och jag älskart. Träningsvärk är grejjer de.. Känns bra fast är mycket trött. Och ska verkligen lyssna på min kropp och ta det lugnt denna gång. Så imorgon blir det 15 minuters löpning och yoga. Kulkul. Får se hur ryggen klarar det.

Idag gick annars allt jättebra. har städat min lägenhet och gud va frächt det blev, behövdes kan ja lova. Tyvärr har jag varit väldigt trött idag så tänker satsa på en tidig kväll idag och med detta inget längre inlägg. Sorry.
Och på fredag ska vi måla ägg :) Kul kul! Ska försöka tänka ut något riktigt kul att göra.

Nää, ska borta mina tänder nu och sedan sova. För imorgon är det onsdag :) Pusspuss


Kommentarer
Postat av: jennie

träningsverk är toppen !!! XP

2010-03-31 @ 10:16:51
Postat av: Storasyster

Hur gör man när man bortar tänderna? Slår man ut dom? haha... Kram

2010-03-31 @ 21:02:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0