Tror att mina ögon snart... 13/3

fastnar i kors. Helt sinnes vad trött jag är, fick inte så mycket sömn igår natt. Ni vet att efter att jag skrivit färdigt mitt blogginlägg igår så kommer båda tjejorna in till mig. Jaha, då va de kört, för jag har verkligen jättesvårt att sova men dessa fina flickor i sängen. För det första tror jag att jag ska putta ut dem ur sängen och för det andra så kan jag mosa dem. (inte realistiskt kansk men) sen så får man en och annan snuting av flygade armar. haha. Så jag kan inte sova så värst bra. Och upp med typpen kvart i 7! KAtsCHING! Aja, det gör inget men just nu håller jag på att dö plua att vi ställer fram klockorna en timme igen. Så nu är klockan är väl 12:15 kan man säga. Så det är verkligen dags för sängen.

Och idag hade jag ju 3 barn hela dagen så det känns om imorgon så ska jag vara barnvakt åt Anders igen. Blir nog några fler timmar än vanligt för hanns mamma har avslutning men sin skola. Och innan jobbet så ska jag till fashion island och kika. Kul kul!

Orkar inte mer nu! Har klippt mig nu och det känns så himla skönt. Det är nog nästan en av 5 skönaste känslor, vilka 5 är dina? Ja, iaf.. Tänkte ge er en före och efter bid idag men jag gör nog det imorgon när jag vaknat och snyggat till håret. För efter frisören så åkte jag hem till Linda och typ halvdog, käkade lite kinamat och göttade oss (som vanligt) och när man ligger och såsar i en soffa så blir frisyren inte så vacker. Så mina lockar jag fick av min frisör är inte så värst fina längre. Ser ur som en muffins men jag ska fixa det imorgon. Och därifrån kom jag inte tomhänt, en påse med lite smått och gott. Kul kul, så nu ser jag fram emot att få fixa håret och att klippa mig på tony&guy igen.



  

Sa jag att mitt paket prån Lidna var juicy trosor? Aja, nu vet ni iaf... Och min frisyr då, jag är nöjd för allt var så himla mycket bättre än mitt hår förra hår.

Nää måste sova! Puss


Kommentarer
Postat av: mamma

hejan söndag morron lite sov morron i dag, äggröra och prinskorv gott..går var vi till romme alpin och gjorde studiebesök kul och mycke folk i fin vädret

och melodifestival på kvällen och rätt låt vann många kramar mamma

2010-03-14 @ 11:11:11
Postat av: Lillasyster

Vi hade oxå äggrör i morse. :) men mamma salem skulle ju vinna. fast den låten som är faktiskt riktigt bra. Puss och kram

2010-03-14 @ 13:09:34
Postat av: Storasyster

Måste ha varit internationella äggröradagen idag, för vi åt också äggröra till frukost eller brunch! Neil sprang Postlaf i morse, ett 10km lopp som ordnas av posten. Kram

2010-03-14 @ 21:09:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0