trött...10/3

Ni glömde att läsa min blogg igår va? Nere på 2 kommentarer igen. Suck! Finns väl inget jag kan göra då. Idag iaf hade jag en jättebra dag idag. Flickorna var jättebra och gulliga idag. Fick pussar  av Ella för omväxlingsskull, söt hon var. Och Tessa som vanligt supergullig.

Haha, idag när pappa C kom hem så är det första Tessa säger: "Pappa, jag vill lyssna på Michael Jackson, black and White...NUNUNU! Hennes idol, de är så söta och när pappa skäller på lilla killen i vidon (black and white) så håller Tessa för öronen. Haha..

Nää nu ska jag umgås med Linda. Hon kom hit till mig med blåbärspaj, mums!

God natt, puss!

 

 


Kommentarer
Postat av: Lillasyster

Skönt att du hade en bra dag.

Och va gott det lät med blåbärspaj.:)

2010-03-11 @ 08:08:20
Postat av: jennie

vilken tur att dom var gullig och snälla med dig idag. åå jag längtar tills slutet på sommaren då man kan plocka blåbär eller rabarber och göra super goda pajer XD

2010-03-11 @ 08:56:05
Postat av: Emelie

Gud vad skönt att de blivt lika snälla och söta som vanligt igen :D

Gud vad gott med Blåbärspaj. Jag vill också ha :P

Kram Emelie <3

2010-03-11 @ 10:31:33
Postat av: Storasyster

Va gött me blåbärspaj... Jag och Nelson har varit lite busy de senaste eftermiddagarna. Vi var till doktor i tisdags och igår hade Nelson tjejbesök men idag ska vi vara på Skype. Skickar lite bilder och en lite filmsnutt på mailen. Kram

2010-03-11 @ 15:36:07
Postat av: mamma

Hejsvejs!

Har jobbat ett dygn och varit till Falun med pappa har precis kommit hem. Jag tror att jag ska ta och plocka lite blåbär (ur frysen) och göra paj jag med. Var rädd om dej.

Kramar mamma och pappa

2010-03-11 @ 16:28:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0