Bajsåldern? 22/3

Sinnes vad klockan går, hade tänkt att jag skulle lägga mig i tid idag. Och hur blev det med de då.. Joo nu är klockan lite mer över halv tio. Och klockan hinner garanterat bli 11 innan jag slår av datorn. Tycker faktiskt att klockan går för fort efter klockan 6, man hinner inte göra något. Eller jag hann att tvätta mina lakan för andra gången idag. Sinnes, av någon konstig anlednign så fick jag med en avbruten Kajal när jag skulle tvätta dem. Så när jag skulle ta ut mina lakan ur torktumlaren så var de helt svartfläckiga. NEJ!!!!! Så in igen i tvättmaskinen och HJÄLP ni skulle ha sett hur den såg ut. Helt svart kladdig, så då var det bara att städa den också.

Och även fast jag tvättat det nu två gånger så är det fortfarande fläckar på det. Måste nog åka till IKEA och köpa ett nytt bäddsett. Kan ju inte lämnda detta till någon.


Vet inte om man ser så bra. Men midre kul var det då.

Idag under dagen så har allt gått jättebra eller så där. Tessa slog mig med en tågbana-bit i huvudet för att jag skulle vakna. Vi lekte doktor och jag låtsades att sova. Och ni anar inte hur ont det gjorde. Tessa, skrattar i vanliga fall när någon gör illa sig men nu såg hon att jag verkligen hade ont. Veka och trötta jag började till och med gråta :) haha. För en tre åring som varit dum, haha... Jag klarar inte så mycket.

Sen undrar jag, i vilken ålder börjar man att bli intresserad av bajs? :) Ella idag;

"Malin, jag är bajsnödig"
"Okej, gå du. Ropa när du är klar"
5 minuter senare
"MALIN!! Kom och kolla, jag har bajsat ut världens största bajskorv"
"Oj" haha.

Och idag hade vi gröna ärtor till Lunch (i grönsaksväg, de fick ju inte bara ärtor) och detta är när hon redan sitter på toan vid nästa bajstillfälle;

"Malin, det kommer ut grönaärtor från mig, Kolla!"
"Ja, det kan lätt bli så när man äter ärtor och majs"
"Jaha, och jag lovar jag tänker inte äta upp dem"
"Ååå, tack Ella"

Förlåt om ni är känsliga men Ella var så fascinerad idag. Bild kommer längre ner. HAHA... NOT! Skoja med er bara, för ni tror väl inte att jag är så sjuk : )

Haha, och idag på eftermiddagen så ringde den där killen som också var Triathlet till mig och frågade om jag ville hitta på något. haha.. Så på Onsdag kväll ska jag och Linda träffa honom och hans kompisar. Vi skulle typ spela massa spel-maskiner-grejs-i-mojs.. Jag vet dock att det är väldigt typist Amerikanst att göra det bland ungdommarna, så det ska bli kul. Äntligen lite Amerikanska vänner.

Sen om världens bästa Linda hit med Blåbärspaj (jaa, jag vet jag klagar på mig själv osv. Men jag är så svag för blåbärspaj. Ströget i Motala har en himelsk blåbärspaj.. Mums!) och hon är då för rolig. Vi skulle åka och köpa mjölk till mig innan hon själv åkta hem. Så när vi kommer ut till gatan;

"Linda, vart har du din bil?"
"VA?! Är det jag som kör?"

Haha, hon fattade inget.. Det var så kul. Tänkte lägga ut en bild på pajen men den såg ut som något helt annat när den låg på min tallrik.

Imorgon börjar jag inte förrens 8:30 då jag brukar börja vid 8:15, så skype imorgon? Kom ihåg att tidsskillnaden endast är 8 timmar nu tills då ni ställer om klockan. Och jag loggar in vid halv 8, så halv 4 för er?

Puss


Kommentarer
Postat av: Storasyster

Hejsvejs! Ella är då för söt... mycket trevlig frukost läsning, tur att man inte är så känslig;-)Kram

2010-03-23 @ 06:58:57
Postat av: jennie

oj, stackars huvud nu kommer du få ett horn XD haha

2010-03-23 @ 08:20:09
Postat av: stina

SISTA GÅNGEN JAG SKRIVER HÄR, om du inte ber om ursäkt jag har fan inte gjort något fel.

Kom inte hem på min student klarar mig så bra utan dig!!!

2010-03-23 @ 16:23:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0