Nya snygga skor...28/3

Solbrun, glad och trevligt sällskap gjorde också denna helg, som många andra helgeer, till en mycket bra helg. Hur är det med er då?

Som sagt Lördagen spenderades på beachen med Linda som var smockad med folk. Och det var ju självklart solen gav oss 30 grader. Underbart! Så vi låg där, spanade in killar och snackade skit. Sen var det också meningen att Ethan (triathleten) och hans kompis skulle komma ner och spela vollyboll med oss men vi blev för hungriga och hann åka innan de kom till stranden. 

Så vi tog lilla mustangen och åkte till Island och käkade hamburgare, mums! De fick vi unnan oss tyckte vi. Och när det var gjort drog vi till South Cost plaza och shoppade. Jag behöver byta ut mina gammal linnen som är helt gula under armarna. Varför blir det så egentligen? Frätande svett??!! Men hittade jag några linnen då? Nej, naturligtvis inte.. Hittar aldrig det jag behöver eller jo jag behövde nya klackskor eftersom mina andra har gått sönder (bokstavligttalat). Hittade ett par aprikosfärgade högklackade supersköna, tor de eller inte. Men så var det iaf. 






Och på H&M så hittade jag ett par leggins med skindetaljer på som jag köpte, lite så där småcoolt. Och riktigt snyggt med en längre tunika och klackar, de ni! Linda köpte ett par lika dana. Kul med budget saker! På sephora köpte jag två läppglans. Nästan två likadana men det går nog åt  ; ) haha. Och där inne sminkade de också mig eller hon försökte göra en sotad blick men jag blev inte alls nöjd. Tvättade bort det direkt när jag kom hem och satte på nytt. Och det blev bättre tyckte jag. Och sen var vi klara för KVÄLLE woohoo. :) Som tog plats nere vid Newport pier. There is were the action is! 
 
Och där nere hade vi jättetrevligt, dansade och parade med en massa mäniskor. Kul kul! När kvällen var slut åkte vi hem till Linda och sov. Fast först fick jag Lindas specialmacka med allting på. Det är supergod. Älskar den!

Idag har det inte hänt så mycket, vi åkte till IKEA och käkade köttbullar. Gott! Sen var det ju också meningen att jag skulle köpa nya påslakan och lakan eftersom jag tvättade mina med en kajalpenna men jag glömde plåmboken hemma!! Hur dum får man vara igentligen! Men som tur var hade Linda med sig sin så vi kunde få i oss lite köttbullar.

Och nu sitter vi här och ska ta oss en natt macka... Åå, just de bootcamp imorgon.. Kul! Fast jag ska ta det LUGNT! Puss

VILL LÄGGA UPP MER BILDER MEN MIN DATOR HAR FÅTT FNATT, LADDAR MAN UPP MER ÄN TVÅ BILDER SÅ HÄNGER SIG ALLT. MÅSTE FIXA DETTA!


Kommentarer
Postat av: Storasyster

Låter som om du haft en fullspäckad helg. Nu har alla mina gäster åkt hem, så det är alldeles tomt i huset. Vi kanske kan prata på skype idag. Kram

2010-03-29 @ 10:25:31
Postat av: Nathalie

Fina skor=)

2010-03-29 @ 11:33:56
URL: http://nathalietp.blogg.se/
Postat av: Storasyster

Det gula kommer från att du använder deo med Aluminium i. Kram

2010-03-29 @ 16:52:37
Postat av: Tilda

Riktigt snygga skor Malin! Jag vill också ligga och sola i 30 grader, hoppas du mår bra! Puss och Kram

2010-03-29 @ 17:09:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0