Z-package... 16/3

Attnas vilken härlig dag vi hade idag, 27 grader. Inte helt fel om jag får säga det själv och benen börjar redan att få färg, löööv it! Fast och andra sidan så var det en SVETTIG promenad upp för "berget" när vi hämtade upp Ella. I helgen skulle det ligga runt 24 så då är beachen paxad! Har verkligen längat efter lite färg på min vinterbleka kropp!

Annars idag då, joo har nu (ÄNTLIGEN) varit till doktorn och han tyckte väl att jag var dum som inte varit där tidigare. Har tydligen lungeninflamation.. Kan man ha det så här länge var då min fråga?! Utan feber? Eller jag har säkert haft feber till och från, har nämligen ingen temp. Så han gav mig något som tydligen ska vara något bland de starkaste och bästa i penicilin-väg, så kallat Z-package. Min granne äter också det nu men hon fick prova en massa andra sorter innan men lilla jag fick det direkt! Så förhoppningsvis ska jag känna mig som en ny människa om 10 dagar.. Dosen är i 5 dagar men jag skulle inte anstränga mig något på 10 dar.




Han lovade att min trötthet skulle försvinna, min huvudvärk och AlllT, tydligen. Men vad vet jag väntar fortfarande på mitt Herbalife. Han gav mig även hostmedecin som jag ska ta en gång varje dag. Så nu får vi vänta och se. Har även fått konstiga exem på underarmarna som han kikade på, lite salva sen skulle de också vara borta. Vilken doktor va? Ganska självsäker men det kändes bra:)

Har även varit på collage och haft yoga och det gick bra, berättade för läraren att jag fått antibiotika och skulle försöka ta det lite lugnt. Då svarade hon, du är så bra ändå och detta är för lätt för dig så ta det lugnt du. Jag vet vad du går för. Haha, kul att höra.

Och nu sitter jag här med nytvättat hår (eko shampoo) och lukatr mums! :D haha.. Ska ta mig en kopp med te och en banan sen ska jag sova. Har så ont i huvudet!



Hjärtat mitt...Som är för söt för att titta på.

Puss


Kommentarer
Postat av: linda

Hej stumpan! Du måste vara fräsch till helgen juh =) Vi åker till jims syster över dagen på lördag så jag kommer hem till dig innan kvällen o då måste vi hitta på nått, sen undrar anna om du vill komma hit på sön halv 3 på ägg målning, med middag o efterrätt, de ska komma ett gäng hit. =) Sen frågade anna o jim ifall du vill följa med till hawaii i sep bara köpa flygstol dit o hem så kan du bo hos oss sa dom..kan berätta mer när vi ses.. Love you my darling bye ;) haha

2010-03-17 @ 08:00:55
URL: http://lindises.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Åååå sådär varmt vill jag också ha det=) Hoppas du blir bra snart, verkar som om du har varit en hel del hos doktorn!

Jag är i Göteborg nu och ska plugga matte fram till i slutet på maj, så att jag kan söka in till hösten! Dessutom har jag precis bokat min nästa resa, ska åka tillbaka till Afrika en månad i juni! Ska bli så kul=)

Hur länge ska du stanna in the USA?=)

2010-03-17 @ 11:44:37
URL: http://nathalietp.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Verkligen gulliga barn förrästen=)

2010-03-17 @ 11:45:41
URL: http://nathalietp.blogg.se/
Postat av: jennie

lunginflammation låter allvarligt, vilken tur att du fick den bästaste penicillinen så att du kan bli frisk XP. var det en snygg Doctor? min klasskompis har opererat bort blindtarmen och han hade en snygg doctor så samtalsämnet de senaste två dagarna har varit snygga doctorer XP

2010-03-17 @ 12:55:03
Postat av: Storasyster

Bra att du fått en dunderkur, hoppas verkligen att du blir riktigt frisk nu. Inte lite avis jag blir när du ska få beach väder till helgen. Vi hade 14 grader idag när jag körde hem från jobbet. Kram

2010-03-17 @ 14:15:57
Postat av: Storasyster

Till Jennie och Stina

Kan detta vara något som intresserar er? Såg det i Dagens industri.

http://www.svennerstal.com/?news

Vet ju att ni läser Malins blogg dagligen...

Kram

2010-03-17 @ 15:26:03
Postat av: mamma

Nu ska du se att det blir fart på dej.

Skönt med sommar... här ska det snöa imorron har dom lovat ..pust.

Kramar mamma

2010-03-17 @ 15:40:46
Postat av: farmor-farfar

Skönt att du fått medecin hoppas att den hjälper lyd nu dokton att ta det lungt.SÖT om dig.KRAMAR.

2010-03-17 @ 16:06:16
URL: http://malin jelk blogg
Postat av: Emelie

Bra att du äntligen tog dig till doktorn. lunginflamation låter inte kul.

men dunderkuren borde fungera så snart är du väl pigg och kry igen :D

kramar <3

2010-03-18 @ 11:18:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0