Alltig har en baksida, nästan iaf...18/5

Ja, har lite blogg torka. Vet inte riktigt vad jag ska skriva om. Så jag tänkte att jag förklarar för er hur dreas baksidor ser ut. Iaf, de som bor här där jag bor. Det finns väl de med riktiga baksidor med pool och grejjer. Men när man vill bo centralt så blir det så här.
.
.
.
.
Fint va? Sopor och bilar. Thats it!
.
Annars då, jo idag gjorde jag spenatstuvning till Lunch och flickora gillade det. Iaf vad de sa men man vet ju aldrig. Nä, nu är snart klockan 8 Svensktid, då ska jag rinag Sverige! Gud trött jag är. Men va skönt det ska bli med sovmorgon på fredag :) De gillar vi!
.
Pusspuss

Kommentarer
Postat av: Storasyster

Hoppas att det gick bra när du pratade med Sverige! Blir inget skype i em då jag ska till optikern vid 5.

Kul att se lite bilder på baksidor, såg ju rent och fint ut. kram

2010-05-19 @ 14:03:19
Postat av: farmor farfar

Håller med Sofia kunde inte se någe skräp.Snart ärdu hemma i Svedala.Kamar från oss.

2010-05-19 @ 18:05:24
Postat av: jennie

Det är klart att dom gillade spenatstuvningen, det var det bästa jag visste när jag var liten XP

2010-05-20 @ 10:43:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0