Bike ride to Huntington Beach...9/5

Vilken fullspeckad dag jag hade igår mo ni tro. Hann ju inte med att blogga ju men det tar vi ju nu ist.
.
.
.
.
Härligt va?
.
Lördag morgon vaknade jag och Linda lite småslitna efter gårdagen men en härlig frukost på Zinc gjorde att dagen började kalas. Och eftersom det var en kalasdag och vi bara ville njuta till 100 så bestämde vi oss för att ta en cykletur längs beachen till Huntington Beach. Så vi packade in min cykel i bilen, kletade på solskyddsfaktor och packade cykelkorgarna fulla med det mesta och sen var vi redo att dra. Och om vi drog, killarna på skatebords och allt annat skönt folk bara skrek till oss; "Hey, slow down girls" Haha.
.
.
.
.
.
.
Svettiga och dana kom vi iaf fram och drog en sväng på main st och göttade oss. Först in en sväng på Amerikan apparel, för lite shopping. Köpte en transparant svart skjorta till syster Stina och 3 supersköna toppar, blev helt förälskade i dem. Såg nämligen en tjej på yoga studion som hade en sådan topp så jag var ju bara tvungen att fråga vart den kom ifrån. Asså, den var inte så speciell men skön och jag kunde inte bestämma mig för om jag ville ha L/M eller XS/S i den vita så köpte en av varje :) haha.
.
.
.
.
.
Att cykla va underbart, blir nästa helg igenl om vädret är bra!
.
Efter shoppingen så blev det lite vätskepaus på Sharkis och lite mat i den härliga värmen som solen bjöd på. Sen så hann vi tyvärr inte med så mycket mer för då var det dags att rulla hemåt efttersom lilla jag skulle börja jobba klockan 6 för en annan familj (Har jobbat för dem förut, samma familj som det var tänkt att jag skulle ta hand om i 2 veckor men som inte blev av).
.
Och när jag hade jobbat färdigt så skyndade jag mig hem och gjorde i ordning mig för en kväll nere i Newport beach. Och snabb var jag hann duscha, raka benen ALLT på 40 min, det ni! Sen bar det av neråt med min favvo LINDA! Kvällen var jättetrevlig och hem delade vi en taxi med ett par vänner som bor nära oss, mycket smart.
Haha, joo när vi gick till Sharkis här i Newport så mötte vi två killar som sa "im rich and you are beautiful. Whats the difference?" haha, det var lite kul så den ska jag och Linda börja med.. haha
.
Idag då, segis ja var idag! Linda tar kol på mig, hennes tempo! :) haha. Men jag gillar hon ändå! Joo just det idag är det också mors dag här i Amerika. Konstigt att de är på olika dagar, för när är det morsdag i Sverige? :) På eftermiddagen så åkte jag och Linda till Fashion Island för att kolla lite på studentklännigar till Stina. Hittade en jättesöt och den var den enda jag hittade! Stina skickar bilder till dig!
.
.
.
Nää, nu ska jag sova är så TRÖTTER! Haha, tittade på wipeout idag också haha.. Gud så kul vi hade Linda och jag. Linda känner faktiskt han som kom 3:a, coolt va?
.
Puss Puss

Kommentarer
Postat av: Josefine Grimbeck

Jag vill också cykla i bikini<3

2010-05-10 @ 19:19:11
URL: http://josefinegrimbeck.se
Postat av: farmor-farfar

Vilken härlig cykel tur.Och snygg klänning.I dag har vi haft lite varmare i går isnordanvind.Sköt om dig och ha kul.Kramar från oss.

2010-05-11 @ 18:31:22
URL: http://malin jelk blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0