fisk i pappas pungkula...11/5

Sitter och laddar inför skolan nu, idag igen! Höhö. Gårdagens vollyboll var jätteseg och nu vet jag att också denna yoga lektion är seg. Ingen acton alls! Jag gillar fart och fläkt... Men nu är det faktiskt bara 3 veckor kvar till sommarlov här:) Och det innebär att min yoga och vollyboll tar slut! Lite små trist det där med vollybollen men får helt enkelt investera en boll och köra nere på Beachen...
.
Idag har det bara gått bra, blåste fruktansvärt kallt men i de lägen där de var vindstilla var det som vanligt underbart.
.
Idag hade vi 3 tjejer ett intressant samtalsämne, nämligen en fisk i pappas pungkula. haha.. Vet inte hur Tessa kom på det. Vi satt nämligen och pekade på olika längde för Tjejorna har fått en stor världskarta som vi kikat på en hel del idag. Och mitt i Brazilen säger Tessa; Jag har varit en fisk i pappas pungkula! Haha. Och då "råkade" jag säga att tänk var duktig hon var som vann över alla andra. Detta fattade de inte riktigt så ja ni kan ju bara räkna ut vad vi pratade om. haha...
.
Igår försökte jag också förklara för dem varför det är natt i sverige när vi har dag, Detta var dock lite svårare att ta in men det ska vi nöta på så att de lär sig.
.
Har jag något mer kul at berätta då? Man hinner lixom inte med så mycket annat i veckorna... Jo, jag sprang idag vet ni! Det gick jättebra, ska upp imorgon igen och köra. Imorgon är det också audition för nästa säsong av Orange county Houswifes här i corna del mar mellan 3 och 4... Haha..
.
.
.
.
Puss & Kram

Kommentarer
Postat av: jenne

jag åt frozenyoghurt idag, det var as gott XP

2010-05-12 @ 12:52:16
Postat av: ulle

Hej

Då måste du väll gå dit på audision !! det kan väl va fränt, det finns säkert någon roll som passar dig.

kramisar från Kristinegatan

2010-05-12 @ 15:49:19
Postat av: Storasyster

Kul med audition, det måste du väl gå på?!? Idag har jag och Nelson köpt en studentklänning till Stina, väntar med spänning för att se om den blir godkänd. Vi åker tillbaka till Lux i morgon så vi borde var ok för Skype på fredag. kram

2010-05-12 @ 20:25:36
Postat av: Nathalie

Malin du måste ju bli the best mum ever efter all tid med de två gulliga tjejerna=)

2010-05-12 @ 22:37:17
URL: http://nathalietp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0