Funkade inte...4/5

Lök jäveln som jag hade brevid sängen igår var en ideé jag fick av någon text som min storasyster skickade till mg. Det var tydligen så att om man hade en infektion/bakterier sak samma så skulle man skära av en ända på en lök och sätta den på en gaffel och placera löken i en burk och placera burken brevid sängen. För då skulle tydligen löken dra till sig alla bakterier och den gula löken skulle vara svart när man vaknade. Så jag tänkte ju så att det kan man väl prova, en lök är ju inte så värst dyr. Men det funkade inte, dock kan det har berott på att jag redan ätit penecilin i penicillin i 6 dagar. Så vi får väl se om jag provar det igen dock nackdelen med detta är att du och hela ditt rum luktar lök.  Ella sa idag när hon gick in på mitt rum " Ååå, fy vad det lukat äckligt här!" haha.
.
.
.
.
.
.
.
.
Idag har solen bjudit på en till strålade dag, tom kvällen var ljummen. Skönt! Hoppas det blir så här hela veckan! Och idag hörde jag också att det typ snöat i Göteborg eller något sådant? Har ni i asså fått ny snö hemma?
.
Dagens nyhet då, JAG KOMMER HEM TYP OM 3 VECKOR. Det ska bli kuligt! Nu ska jag fortsätta med mitt lilla projelktarbete fortfarande hemligt :)
.
.
Fina bilder på tjejorna va? Ni kan inte gissa vilken färg Tessa gillar va?
.
Pusspuss, ps vill ni läsa mer om löken så skriv eran mail så kan jag skicka en hel del information! haha

Kommentarer
Postat av: Mamma

Så det där me löken funkade inte, jag tror iallafall att du skulle stoppat in löken i näsan....

Fint ni har det där borta här har vi faktiskt ingen snö just nu solen skiner men luften är fortfarande kall så det blir vantar på nu när jag ska cykla till jobbet.

Stina och jag var i Linköping igår och gjorde ett race men fick tyvärr inte så mycket uträttat som vi tänkt oss men vi åt en god macka på subway och en glass på järnvägs station Är nu hemma igen och ska jobba i två dar.

stora kramisar från mamma

PS. kan det vara lila som Tessa gillar?

2010-05-05 @ 08:28:05
Postat av: Storasyster

Tråkigt att det inte funkade med löken och hoppas att du fått bort lök lukten. Jag och Nelson tror även vi att det är lila som är Tessas favorit färg. Kram Sofia och Nelson

2010-05-05 @ 15:02:22
Postat av: farmor-farfar

Du ska koka en gul lök och drik varm löken lägger du på en hård macka få se om det hjälper.Lycka till.Krya på dig.Det kan ju inte vara annat än lila.Kramar

.

2010-05-05 @ 15:54:49
URL: http://malin jelk blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0