Gunshow...2/4

Linda och jag med ett drrrrrrr... Typ asså man kunde skjuta flea skott i sekunden.
(Haha, ser ni.. jag ser gravid ut)

Vilken helg, helflum... Började med en sallad nere på Penvinsela, Newport beach i fredags med Linda. Där vi bestämde oss för att dra till Ridgecrest på BBQ party på Lördagen till några snälla vänner. Mycket trevligt!
.
I fredags så jobbade jag och jag mådde så där hela dagen. Var superseg och orkade typ inte med något. Huvudet värkte och snoret rann. Men det fick gå som det gick, sakta men säkert. Och lite senare på eftermiddagen så kom Linda och livade upp stämningen med lite kanelbullar. Om inte annat så blev flickorna helt extas när Linda kom. Inte bara jag som blir de ;) haha.. Så när Linda var där bestämde vi oss för att gå ut och äta med ett par kompisar och ha lite trevligt.
.
Efter dagen så stack jag in till mig duschade och gjorde iordning mig och drog till Linda. Och där fick jag reda på att de vi skulle äta med ställde in det så vi gick ut själva. Och rockafonade som vanligt. haha..
.
På lördagen så vaknade vi och grejjade lite sen åkta jag hem till mig (har bott hemma hos Linda i helgen) och duschade och hämtade lite mer kläder eftersom vi skulle åka till öknen, Ridgecrest på BBQ. Så när jag kom hem till Linda så packade vi in oss i bilen och drog. En 3 timmars bilfärd hade vi framför oss som vi trodde skulle bli mindre kul men gud så kul vi hade. haha. Och miljöbytet var helt fantastiskt, alla berg och dalar. Blev helt extas så kameran gick som bara den.
.
.
.
Raka vägar? Detta känner man igen från många filmer.
.
När vi sen kom dit så stod det 3 killar och lagade mat för fulla muggar. Så jag och Linda kunde sätta oss och relaxa och bara småprata med kockarna. Trevligt trevligt. Och maten var supergod, riktigt bra jobbat för att vara killar. Inget illa menat men vi blev impade när de stod där och gjorde biffarna från scratch.
.
När vi sedan var mätta och belåtna packade vi in oss i bilen och körde ca 10 minuter ut i öknen för att prova på att skjuta lite med vapen. Herregud jag vet hur det låter men asså detta är AMERIKA! Tänk på det! Iaf, helt galet som sagt.. Men jag ska inte sitta här och säga att jag var en tuffing för när de lastade in alla dessa vapen i bilen så var jag ganska skeptisk kan jag lova. Detta är ju lixom inte normalt för en Svensk! Speciellt inte för någon som bara hållt en vattenpistol. haha.
.
.
Haha, ser ni händerna på hjärtat och en mer shockad Malin som skriker Aaaa, shit asså!
.
Upp med grejjerna, ladda & skjut.. Vilken kraft det var asså man var spänna sig som bara den för att inte få axeln ur led. Och va högt de lät, tacka vet jag hörselkåpor. Fast efter att jag provat två olika vapen fick det vara nog för min del, höll ju nästan på att börja lipa. Haha, men nu har man ju provat på detta, Amerikans kultur. Men nu skulle ha sett Linda asså värsta James Bond. haha..
.
.
Andra skottet, ser jag inte cool ut? Haha stel som en pinne.
.
När sen mörkret hindarde oss åkta vi tillbaka till hustet och festade. En av grabbarna visade oss en massa trix med kort. Typ trolleri. Jag vart helt förvånad hur duktig han var. Försökte förstå hur han gjorde det man NEJ TO COMLPICATED FOR ME. Festandet fortsatte ända in på småtimmarna tills vi alla var så trötta att vi knappt kunde hålla ögonen öppna. Haha. Natti natti. haha
.
Idag så när vi vaknade drog vi hemåt nästan direkt, först stannade vi och tankade och inne på macken så stod det den mest äckliga tjejen jag sett i Ameika. Serriöst hon hade SKEGG! Äckligt! Då tittade Linda och jag på varandra och sa "Herregud vad är det här för håla, mitt i öknen lixom."
.
Puss O Kram

Kommentarer
Postat av: Storasyster

Vilken spännande helg du har haft, låter som du har varit med om något riktigt Amerikanskt. Låter som om öknen botade bacillerna. Kram

2010-05-03 @ 14:48:24
Postat av: farmor farfar

Vilka äventyr du får uppleva hoppas du känner dig bättre.Kramar

2010-05-03 @ 18:14:35
Postat av: Marlene

Haha, hur kommer man på en sådan idé? :D

2010-05-03 @ 21:41:38
Postat av: jennie

låter ju super kul. det är alltid bra med miljöombyte, det är till och med lite skönt att komma hem sen XP

2010-05-04 @ 15:15:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0