Härligt när det bränner på benen...7/5

GUUD VILKEN HÄRLIG DAG, BARA ÄLSAR DETTA!
.
Idag var vi varit ute hela dagen i det underbara vädret och bara mysit hela tiden. Vi börjae med en snabbit i parken innan musikklassen och efter det mötte vi upp Melissa för Lunch och vi tänkte då att vi skullle ta ett nytt ställe ist för Zinc som vi i vanliga fall tar. Så vi gick in på ett annat ställe och vi gick väl lika snabbt ut och tittade på varandra; "Lets go to Zinc" haha. Där vet man ju lixom vad man får. Jag är förtillfället helt besatt av deras burgare. haha. Supergod, en vegitarisk "biff" med avokado och grejjer men det bästa av allt är att den ärnyttig <3
.
På eftermiddagen blev det storytime på bibloteket och parken där efter. Så idag har man nog fått lite färg på armar och ben. Inte så mycket i ansiktet eftersom där sitter det spf 55: ) Vill ju inte se ut som ett russin när jag blir äldre, vistas ju lixom i solen varje dag. Måste ta hand om sig, det du Linda! Så för mig är det 15 på kroppern och 55 i ansiktet!
.
Idag ringde jag också skolan och kollade lite och skulle boka ett möte men det funkar ju inte riktigt eftersom jag jobbar så det ska bli en telefonkonferans på Onsdag, spännande! Men innan det måste jag faxa lite grejjer. Blir ni inte nyfikna på vad det är för ett "litet" projekt jag har på g. haha.. Säger inget förrens allt är klart!
.
Ikväll blir det häng med Linda, som vanligt, men först middag med familjen. Tror vi ska åka till fiskstället ( världensgodaste fisktacos) men det visar sig. :) Hungrig börjar jag iaf bli.
.
Imrogon så ska jag och Linda cykla in till Huntigton beach på beach walken som går hela vägen upp dit. Det blir mysigt i solen. Och när vi ändå är där så passar vi på att gå in på vårt älskade american apparel, Stina vilken storlek ville du ha på skjortan?
.
Nää, ska byta till långbyxor och diska lite!
.

.
Gud va jag ska kramas mer er alla!
Puss

Kommentarer
Postat av: mamma

I dag har vi en fin morgon med sol och blå himmel men det blir väl storm som vanligt och iskalla vindar ska till stugan med mormor och morfar det var länge sen jag var där det ska bli trevligt.

Kram mamma

2010-05-08 @ 09:15:23
Postat av: Emelie

Och vi alla saknar att krama dig!! iaf jag :P

du vekar ha det bra iaf. jag vill också kunna vara ite i solen och få lite färg utan att blåsa bort av de is kalla vindarna.

Kramar <3

2010-05-08 @ 13:13:44
Postat av: Lillasyster

Det här var längesen har nästan glömt hur man gör!

Jag vet inte riktigt inte allt för stor, du kan väl testa och se hur den sitter? skulle inte du och kolla på en klänning till mig? Det skulle iaf vara jätte snällt! Kram

2010-05-08 @ 13:50:33
Postat av: jennie

kul att du kommer hem så man får känna om du fortfarande lever eller om du har fastnat i fantasivärlden därborta XP

2010-05-08 @ 15:10:12
Postat av: Mormor och morfar





Så skönt du verkar ha det här fryser vi i de nordliga vindarna. Idag har vi varit till stugan i skogen din mamma och Ulrika var med.

Morfar har byggt en ny altan härhemma där vi ätit lunch idag.Kul att få se dig snart. Ha det bra så länge och var rädd om dig. Många kramar från oss.



2010-05-08 @ 15:51:06
Postat av: Storasyster

Är i England hos Neils föräldrar. Janet har köpt en ny gasolgrill så vi har lagat mat utomhus, kan ju inte säga att vi grillat... Ser fram emot att få krama om dig snart och att äta på Morfars nya altan!! Nelsons första tand är på g, ser ut som han har ett litet riskorn i munnen. Kram

2010-05-09 @ 21:25:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0