Hejdå...26/5

Jaa, imorgon går planet hemmåt. Detta ska bli riktigt kul även om jag fällde en och en annan tår när jag sa hejdå till mina bästa vänner, Ella och Tessa : ) Och just nu brevid mig sitter Linda och såsar, hur ska hon klara sig här helt själv utan mig, min lilla guldfisk. Men ja kommer att sakna henne med... Hennes värdföräldrar skulle se till så att hon inte skaffade några andra kompisar haha, skämt åt sidan.
.
Nää jag är riktigt trött nu så jag måste sova. Städat packat och tvättat.. Jag är så jäkla duktig, men Tack också till Linda.
.
Joo, idag har vi också gått och tittat på en gata längre bort där de har en jättestor sköldpadda som traskar runt i deras trädgård och mumsar gräs. haha. sjukt att man kan ha en sådan till husdjur. Tyvärr hade jag inte med mig kameran men det får bli en annan vecka när jag kommer tillbaka. Hepp, pratar i sömnen gör jag också... haha. i natt så satte jag mig upp i sängen och sa;
.
Tessa nej, Tessa kom hit, Tessa inte nu! haha.. :) Linda blev helt shockad... Men som tur va kom ja på mig sjävl så jag ska oj och la mig ner. haha
.
Detta var allt. Puss ses snart;)
.
Kommer snart tillbaka Linda, kommer allt sakna dig ditt lilla ego. haha

Kommentarer
Postat av: bror

äntligen är dupå väg hem! syns snart

2010-05-27 @ 21:33:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0