Home sweet home...29/5

Nu har jag äntligen kommit hem, helt galet vilken resa jag varit med om. Haha, flög från OC på torsdagmorgon viadre till Mineapolise och där behövde jag vänta 4 timmar. Då innan jag pratat med en gubbe tyckte jag att detta var superlänge och tänkte hur ska jag orka med detta men men... Sen så frågade gubben som jag satt och pratade med hur länge jag behövde vänta i Amsterdam men då sa ju jag att jag bara har 12 minuter. Han tyckte att det var en konstig biljett så han bad om att få titta på min biljett och så började han att skratta;

- 12 Timmar....
- Va???!! Skojjar du med mig.. Du menar 12 minuter!
- Nää, det står pm här.

Så kollade jag på biljetten och jaa då ville jag sjukna genom golvet. Herregud, skulle jag alltså behöva vänta 12 timmar. Gud, vad bokade jag för biljett igentligen... Men som sagt ville man ha något under 1300 dollar så var man ju tvyungen. Den där jäkla vulkanen förstörde allt. Dumma den, men nu är jag iaf hemma.

Idag så kom en underbar sötsak eller jag menar 3 och väckte mig, Stina, Sofia och Nelson. Lilla Nelson var är så söt. Så jag har väl typ inte kunnat släppa honom ur synhåll idag. Har varit ute och gått med honom så att Sofia skulle få sova lite. Hon går ju lixom upp halv 6 nu varje morgon eftersom det är så ljust. ( Har tyvärr ingen bra rullgardin) i mitt gammla rum.

Själv fick man sova på min gammla säng som jag har haft sen jag gick i lågstadiet typ. haha.

Idag har jag också varit hem till Mormor och morffar och ätit lunch. Jättegott, det är verkligen en sådan skillnad från USA. Allt känns så nyttigt spelar ingen roll vad man äter. Allt smakar nyttigar. Jättegott verkligen! Men vädert då, jaa... Regn så klart! Fast jag ska väl inte dar hela dan över en kamm. Har faktist sett solen lite idag.

Nää, nu ska jag lägga mig på kökssoffan och läsa lite.

Puss o kram


Kommentarer
Postat av: Linda

mammas nr 070-5343008 sakanr dig

2010-05-29 @ 23:28:22
URL: http://lindises.blogg.se/
Postat av: Tilda

Det verkar vara en glad Malin som kommit till oss och det gillar jag! Ska bli kul och träffa dig! Puss & Kram! <3

2010-05-31 @ 18:31:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0