Jag vill å ha ett äpple...10/5

Hallå Sverige! Whats up? 

Jag mår väl bara bra, lite sleten är man väl allt. Och det blev ju inte bättre med en superseg vollyboll lektion! Ville sjunka ner genom marken! Så nu sitter jag här och ska i vilken sekund krypa ner i sängen. Ska bli så himla skönt asså och imorgon knyter jag på mig skona igen för nya tag, 06:30 ringer klockan så jag finns på skype imorgon!
.
Jag älskar verkligen det jag gör här men kan verkligen inte sluta att räkna ner tills jag åker hem :) haha. 17 dagar kvar bara. Inte klokt va tiden går snabbt! 
.
Stina, va tyckte du om klänningen? Nää vi syns på skype, detta håller inte öhonen går i kors!
.
Haha, idag sa Ella; "Jag vill å ha ett äpple? snälla!" Vem har hon fått Å:et ifrån tro... haha...


Kommentarer
Postat av: mamma

Här är det en superfin morron med klar blå himmel men kallt, frost i natt ska det aldrig bli nån värme, men idag blir det ett skönt bad i Hedemora i 35 grader inte så dumt att värma upp sej lite. Ska bli så roligt att träffa dej och rå om dej riktigt.

Kramizar från oss

2010-05-11 @ 07:50:36
Postat av: jenne

vad gullit att du lär dina gullungar dalmål XD

2010-05-11 @ 08:33:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0