Morsdag...30/5


Idag som sagt var det den Svenska morsdag, så imorse dvs vid 7 tiden så gick jag, min syster Sofia och lilla Nelson ut och plockade liljekonvaljer. Gud så dessa luktar gott, de står här brevid mig och doftar sommar. För här i Sverige är det sommar nu dock lite otur med vädret men det hör väl till den Svenska sommarn tyvärr. Och till mamma kom hem gjorde vi en mysig frukost med scones, ägg och te. Mums!



Min söta lilla systerson, Nelson.

Sen så hände det inte så mycket jag och pappa gick upp på vinden för att leta reda på en gåvagn åt Nelson men tyvärr hittade vi inte den. Kanske dyker upp i veckan då jag ska försöka att röjja lite.

Idag har lillasyster tagit ut mig på en timme med löpning och lite rörlighet. Och Gud va kul det var fast jag höll på att dö.. Haha, nää då inte riktigt så, lite mer puls än stina hade jag allt men jag har ju lite mer packning. höhö, men det kändes bra. Imorgon ska jag ge mig ut igen i den vackra miljön, häggen blommar och luktar så gott.  Sa jag det igår? Att man blir hemmablind. Det är faktiskt riktig fint här upper. Igår så träffade jag min kusin Adam. och det var superkul. Han var jätteglad att se mig, han kom inrusandes i hallen och gav mig en basekram! Mysigt...

Igår fick jag även njuta av en kebbab pizza, mycket smaskit dock var den inte från mitt favvo ställe här i lilla säter. När pizzan var slukad så förljde jag med min bror, Annelie och Adam ut till skogen där Farmor och Farfar hade sin husbil. De har varit där under helgen och fiskat, mysigt! Och det var så kul att se farmor och farfar igen :) De gillar vi dock blev det bara en snabbis men det hinns med mer. Hann ju med att se vad farfar pysslat med i vinter. Han håller nämligen på att renovera sin husbil. 

Vilken dag då, börjar att bli riktigt trött nu. Gick upp vid 6 tiden så jaa börjar att bli några timmar nu för min del. Och i Californien så är det morgon nu. 

Träffade mina kusiner idag också, trevigt trevlig. Hela syskon skarn.

Nää jag bara babblar... Linda har för övrigt ätit grillat nu 2 dar i rad och jag säger då det.. MUMS! Joo just de hann ju med en fika hos mormor och morfar nu på kvällen. Vi fikade på morfars nya altan... Ååå, gud va rörig jag är har ju badat i poolen också de var nostalgi de. :)





Stina och jag i plurret...

Puss o kram


Kommentarer
Postat av: Linda

De va fattigt med kommentarer så jag skriver väl lite =) Nu ska jag snart sova, är hur trött som helst, även att ja inte festat så mkt..de du Malin =) Imorgon e jag typ ledig sa Anna, för de e röd dag =) men jag ska allt hjälpa till så mkt som behövs..jag har shoppat lite idfag med..fattar inte att ja shoppar så mkt..Aja God Morgon på dig, och god natt för mig nu orkar inte mer :p Puss puss saknar dig! haha

2010-05-31 @ 08:21:39
URL: http://lindises.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0