Bada bada bada...21/5

Som sagt, skönt med sovmorgon. Sov nästan 12 timmar så känner mig rätt utvilad. Iaf när jag vaknade, haha...
.
Idag var jag ju till doktorn, blää. Måste äta medecinen i en månad till. Det var ju lite trök men det ska väl tydligen bli bra då. Sen efter nästa månad så ska vi göra laser för att ta bort alla ärr. Tänkte lägga upp en bild
idag på hur det såg ut i början och jämfört med idag men jag vågar inte. Kanske efter sista månaden. Fick även en lite påse med lite smått och gått.. En solskyddsfaktor för ansiktet, en foundation och ett läppbalsam för attt hon tyckte att jag såg så ledsen ut när jag fick reda på att vi skulle köra det en månad till. Sen sa hon att det blir bra för dig att komma hem och hälsa på! : ) Hon är så snäll så.
.
Efter doktorn så började jag att jobba och där mötte mig två dyngsura flickor som lekte med en vattenslang. Och gissa om de sprutade på mig!?? Joo du, hade jag varit på bättre humör så hade det varit jättekul men det var jag inte så då tog vi fram deras lilla blåa pool ist. Och gud så kul de fick, de kan leka med vatten i timmar om de så vill.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Tänk vad kul man kan ha med en liten liten pool. Och detta gör vi på grannarnas gård eftersom vi inte har något gräs eller plats :)

Nu ska jag hoppa in i duschen och bli lite fräch! Ska ut och äta midda med Linda. Vi ska prova på ett ny resturang som vi aldrig varit på!
.
God natt.
Puss o Kram

Kommentarer
Postat av: Storasyster

Vad skoj med en liten pool, tror att jag måste köpa en till Nelson nu när det börjar att bli sommarvarmt.

Hoppas att ni hade en trevlig middag. Kram

2010-05-22 @ 07:35:29
Postat av: Mamma

Har städat poolen så snart kan jag oxå bada ska bara elda först för frysa ska vi inte göra.

kramizar

2010-05-22 @ 13:52:08
Postat av: bror

hej malin.

gud vad jag längtar tills du kommer hem. ha det bra så syns vi snart. kram

2010-05-23 @ 12:40:37
Postat av: Linney

Du är så rar så därför får du en kommentar.



Määhä. Tror du att jag har finnurlat på den länge eller? ;)



Nu är det inte långt kvar! Pussis!

2010-05-23 @ 18:11:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0