The end...24/5

Idag så har jag och flickorna varit på ett födelsedagskalas för en av tjejerna i Ellas klass. Och som vanligt med partyn så är de väldigt pimp. Som idag åkte vi till ett ställe där de hade stora hinderbanor gjorde i hoppborgsmaterial och en superstor rutschkana i samma material. Jättekul hade vi :) Sen efter att vi lekt en stund fick de pizza och tårta.
.
.
Lekte Lekar gjodes det också...
.
Annars idag då, hände inte så mycket... Flickorna ville leka själva, fick inte vara med så ja jag har väl inte gjort så mycket. Varit lite nervös, ledsen och trött. Haha, typ som vanligt. Men men.. och sen har jag också lagat lite grekisk mat, mycket gott och som vanligt äter jag ju alltid för mcyket... haha. Detta är verkligen en ful vana jag måste sluta med. Finns inget positivt med det!
.
Idag eller just nu tittar jag också på det absoult sista Lost avsnittet i serie 6, snyft snyft. Detta är extremt dålit, detta är helt klart alla kategorier den bästa serien ever! Helt sinnes! Har skrattat, gråtit och nu är det slut. Suck! Men det bästa av allt är ju att man kan ju se det igen ':) haha
.
Nää, och snart bär ju jag va hemmåt. Ojoj, nervös! Men jag .sak fixa lite nu innan jag ska sova för imrgon ska jag upp och röra på mig! Blir en lång dag imorgon.
.
.
Tessa vill följa med mig hem :) haha, vet inte om mamma Melissa och pappa Cristian skulle blir så glada om jag tog med denna sötsak... Haha

God natt,
Puss o kram

Kommentarer
Postat av: mamma

Verkar bli fullt i väskan,glöm inte att packa ner lite sol och värme oxå.

Jag eldar på för fullt för bad så nu är det bara sommaren som fattas....

Ses snart! Kram

2010-05-25 @ 09:26:18
Postat av: Storasyster

Kul med kalas! Kan se att beställningen har blivit inhandlad... mums... De kommer nog inte att vara länge. Kram

2010-05-25 @ 19:44:53
Postat av: Lillasyster

Hej tänkte bara påminna om att du ska baka kakor. så du inte glömmer och köpa det du behöver och receptet.

kram

2010-05-25 @ 20:06:41
Postat av: Linney

Miiiiiiiiiiiiiih! Snart är du hemma igen. Jag vill krama dig nu!

2010-05-25 @ 20:34:08
Postat av: farmor farfar

glöm inte solen den behövs den behövs här hemma.Kul att du snart är i Svedala .KRAMAR.

2010-05-25 @ 20:42:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0