Kokoset i nöten...6/5

Haha, idag var jag kokoset i nöten på vollybollen. Jag var övertrött, hungrig och lite smått irriterad eftersom jag suttit och väntat i bilen eftersom de jag skulle träffa inför mitt lilla projekt inte var där. Så ja, alla som skrattade när jag skrattade, skrattade inte med mig utan åt mig. Men det bjuder jag på  : ) haha...
.
.
Kajas (tjejen som Linda tar hand om) Ella och Tessa.
.
Annars idag då, Tessa spelade basket idag fö rförsta gången. Haha, det gick så där. Hon satte iaf bollen två gången i korgen. Men ni skulle ha sett en annan kille där, han var helt sjuk. Han dribblade som bara den och träffade korgen hela tiden. Haha, kunde inte sluta titta på honom och han var väl ca 2,5 år. Typ som mig och blogga ;) haha
.
.
Karusell ^^,
.
.
< ;div>På eftermiddagen idag så har flickorna och jag hängt i parken. Jätteskönt väder var det och det gillar vi eftersom man vill ju inte vara helt svensson-blek när man kommer hem :)
.
.
.
Igår kväll så åkte jag och Linda och käkade Sushi, mums. Så himla mumsigt. Och på vägen hem svängde vi för bli Landmark, en krog här i Corona del mar för att lyssna på en trubadur och det var sanslöst bra. Han spelade nästan alla min favoritlåtar på samma kväll. Dock missade han en med Paolo Nutini så jag skrev ett mail till honom och sa att han nu har en vecka på sig att förbereda sig. Han är tydligen där varje onsdag.
.
Även igår hade jag och flickora en massa kul, vi började förmiddagen med Balboa island där vi tog färjan över till funzone (spelgrejjer, karuseller osv) där de fick åka en karusell. Vilket de tyckte va superkul, haha. Lunch på Zinc och sen hem till Linda för att bada lite i deras Jacuzzi. Himla skönt och mysigt. Ella ville aldrig gå upp hon  satt verkligen där tills jag fick dra upp henne. haha :)
.
.
Så fina ihop. Ella trodde att man kunde se utan pengar dock hade hon ett litet problem; att nå!
.
Natti Natti,
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0