You went all crazy today...20/5

Nu är det bara en vecka kvar tills jag kommer hem! Kul va? Jag tycker iaf att det ska bli riktigt kul, speciellt att träffa min syster-son. Har inte träffat honom sen han kom till Jorden! Kul kul!
.
Ni vet inte hur mycket jag längtat till Torsdag kväll denna vecka sen jag fick reda på att jag skulle få sovmorgon imorgon! HUR MYCKET SOM HELLST! Har varit helt sjukt trött denna vecka, vet inte vad det är för fel men sjukt jobbigt har det då varit.. Andra nannys i parken har trott att jag varit sjuk eftersom det inte var någon acton i mig. Jag brukar ju jämt leka jaga, bygga sjutioelva sandslott och putta på gungor....Nää denna vecka har jag bara suttit på sidan. Men jag tycker inte att det gör något direkt, detta är första veckan jag faktigt känner mig omänskligt trött! Så har fått lite goda råd också, att ta det lite lugnare! Haha, får se hur det går...
.
Idag så provade Tessa på baseball, haha... Hon var som vanligt superduktig... Hon är 3 år och kan redan göra nästan alla sporter... Måste bara lära hon att simma, får helt enkelt hänga mer hos Linda eftersom de har pool. Men det är ju inte så lätt när man inte har bil. Men när vi har bil så då ska vi dra dit och öva! Skulle ju underlätta om de hade pool själva men man kan ju inte ha allt ; ) Eller hur? Även om man skulle!
.
.
Det ser ut som att hon ska slå bollen år andra hållet men det gör hon inte. Hon bara missade eller provsvingade en gång innan hon faktiskt gjorde en homerun! Det ni! Visst är hon söt i sin "lilla" hjälm. Såg jättegulligt ut när hon sprang runt planen i den...
.
Sen idag fick familjen också besök från Tennessee, de körde hit ca 2000 miles. Ganska långt, de kunde ha flygit men de är så fruktansvärt flygrädda. Så pappa att köra hit vore kanske något? haha :) Om det gick dvs och för dem tog det 2, 5 dygn. Gud så trökigt att sitta och åka bil så långt fast och andra sidan skulle jag nog tycka att det var kul. För då får man ju se en del. Men att sträckköra sissodär 12 timmar. Njaa!!
.
.
Som sagt imorgon är det sovmorgon och det ska bli så skönt! Och ska även till doktorn och se vad hon säger. Hoppas hoppas hoppas hoppas hoppas hoppas hoppas hon säger att vi kan ta det som är kvar av acnen med laser. Så håll tummarna!
.
Idag på vollybollen fick jag nästan min tränare att kissa på sig! haha. Tog i allt jag hade och var supernära på att träffa en kille mellan benen! haha. Den tog på låret, haha.. Gud om jag hade träffat mitt i prick hade han nog svimmat. Haha, och jag skrattade så att jag höll på att dö! Alla bara "Det ska då alltid vara du som är så sär superksön" haha.. Tur att de tycket "om" mig :) Och detta var ju min sista lektion, trök! Så jag sa till min tränare innan jag gick hem " Detta var en kul kalas, hade jag vetat att man skulle ha så här kul skulle jag ha tagit med syrgas" haha.. Då säger hon; " You went all crazy today like always. haha... We´re going to miss you and it was really fun to get to know you"... Fina ord om värmde gott, typ sm vanligt då klassens clown! Kändes bra att lämna klassen med ett leende på läpparna.
.
God natt. Puss

Kommentarer
Postat av: jennie

låter som att man fick träna magmusklerna på era lektioner oxå XD. det lät inte kul att åka bil i 2,5 dygn. jag skulle bli galen.

2010-05-21 @ 08:29:22
Postat av: farmor farfar

Nu tittar lilla solen fram igen efter regn igår och i natt även dag men nu sol.Kul att du snart är hemma.Du får lov att dra ner på tempot det är nog för högt.Fy att åka bil så långt.Kramar.

2010-05-21 @ 17:58:35
Postat av: farmor farfar

Glömde berömma dina söta duktiga flickor.Kram.

2010-05-21 @ 18:01:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0