Anmält mig till...2/10

Jaha, då var man ensam igen då. Och det känns konstigt, nog för att det har varit lite trångt och så men gud så mysigt. Att ha någon att säga god natt till och någon svara. Kommer att sakna det. Tyckte att det var jättekul att någon kom och hälsa på för en gång skull. Och detta fick mig just nu att tänka på att Stina dra till Australien snart när får jag se henne igen då? Nu fick jag ont i magen. Nää, vad tycker ni? Ska jag skita detta och dra hem?
.
Nu får det iaf vara slut med det "trökiga" inlägget... Nu till det lite roligare, jag har anmält mig till en Triathlon tävling nästa helg :) Den 10 Oktober. Kul kul.. Får se hur det går... Gör den för att det är roligt inte för att göra någon speciell tid. Sen får vi väl se hur det går helt enkelt. Är faktiskt lite nervös!
.
Haha, joo vet ni mer då.. Jag läser ju en ESL klass (för elever som har engelska som andra språk) och där är det bara människor från Asien och lilla jag. Och enligt mig så ser nästan alla de lika dana ut. Jag tycker att det är jätte svårt att se skillnad på vissa asså. Men en sak visste jag att en av alla tjejer i min ESL klass läser också samma society klass som jag. Och i Onsdags på ESL ville jag fråga den där tjejen om vi hade läxa tills på fredag i society men jag kom inte ihåg vilken av alla det var. Så jag frågade nästan varenda tjej och ingen var hon jag letade efter; "Läser du Society med mig?" Haha, detta frågade jag alla i min klass. Och tillslut när jag nästan gett upp hoppet kommer en tjej fram till mig " Det är jag som läser Society med dig"..
.
Haha, gud så pinsamt... Hon måste tror att jag är helt puckad.
.
Idag var jag ut och åt hamburgare med min kompis Ethan, han som jag tränar lite simning och cykel med. Vi åt hamburgare och skulle ha gått på Bio men den filmen som jag ville se "The social network" gick bara vid 10 så det orkade vi inte. Men jag ska nog gå och kolla på den imorgon med en annan kompis.
.
Och imorgon har jag inte så mycket för mig förutom träning och plugg + "normala" ät-vanor, har lixom tagit lite semester nu när syster var här.
.
.
Puss o kram

Kommentarer
Postat av: Matilda

Malin du ska då inte ge upp nu, du är ju så duktig! Kämpa på vännen hoppas vi kan prata på skypen en dag! Puss och Kram! <3

2010-10-03 @ 14:28:52
Postat av: Storasyster

Nu har vi kommit hem till Luxemburg igen! Det var en lång resa men det var det helt klart värt. Vi har haft en kanonvecka med Malin, tycker verkligen att ni andra ska åka och hälsa på Malin. Nu är det läggdags, hoppas att vi kan sova så att vi orkar med jobbet i morgon. Kram

2010-10-03 @ 21:05:44
Postat av: linda

hej mitt internet dog men viu ska ju skypa snartr igen!! Miss u so much sweetie =)Pussar

2010-10-05 @ 00:19:22
Postat av: jennie

Du får lycka till på triatlon tävlingen :D

2010-10-05 @ 18:00:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0