Duffy...1/10

Nu är det sista kvällen för familjen Wise här i California, Orange County, Newport i Corna del mar. Hoppas verkligen de har haft kul för det har då iaf jag haft. Har tyckt att det varit jättetrevligt med besök. Och som ett litet avslut på deras varma härliga semester tog vi en liten båttur. I solnedgången, himla trevligt. Vi fick låna famlijen Jeffers duffy att åka runt i. Och efter det drog vi till 3 av mina favorit ställen, fisktacos, mothers market och yoghurtland. Mums! Mothers Market är en matvarubutik som har typ allt man kan tänka sig och speciellt i pillerform.
.
Vi gick dit för att Sofia ville köpa Silver vatten men hon råkade tappa den sista flaskan i golvet så det blev inget silvervatten denna gång. Klumpigt.
.
Sen åt vi frosen yoghurt som var riktigt god, och självklart gillades det.
.
Jo, just de.. Här om dagen när vi alla gick till Zinc och krossade vägen så var det en bil som sannade och släppte över oss och då säger Ella;
" Tur att han inte var blond!"
.
Haha, då menade flicke-flanet blind :) haha..
.
Bilder får komma imorgon, vet ej vad som inte funkar.

Kommentarer
Postat av: Lillasyster

Vilken vecka det låter som du har haft. Jag håller tummarna på att proven gick kanon. Jag har 3 jobb veckor kvar nu. och 5 veckor tills jag åker. om det ens är så långt, tiden går så fort. Nu har jag en sak som jag inte kommer att glömma bort att berätta :) Som jag hoppas du tycker är lite bra?! <3

2010-10-02 @ 09:51:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0