Ja, jag gjorde det igen...

Jag vet borde plugga men jag måste bara säga att idag simmade jag i havet. Japp, jag gjorde det igen typ ett år senare. haha.. Och kanske inte den bästa dagen att göra det på. Blåsigt, kallt och regn. Sofia, ni hade tur med vädret, detta som vi har nu suger! Och farmor, jag simmade inte alls långt ut denna gången. Tränade mäst att springa i havet och komma igång att simma. Eftersom jag har en triathlon tävling på Söndag.
.
Nu till plugget!
Pusspuss
.
Joo, just de.. Sprang också 13 km idag, på timmen. Helt ok!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Lycka till med pluggandet, jag är nästan säker på att det kommer att gå bra, vi håller alla tummar vi kan.

Kul och spännande med triathlontävlingen vi ser framemot att höra hur det går.

Massor me kramar från oss alla.

2010-10-06 @ 08:04:13
Postat av: Storasyster

Hej! Det kommer att gå bra på provet!! Var kul att höra att vi prickade in den enda riktiga sommarveckan, även om det var lite för bra för oss... Såg du några sälar denna gång? Kram

2010-10-06 @ 08:33:02
Postat av: farmor farfar

Lycka till med provet du sa se det går som en.Tack för att du var på lugnare vatten fortsätt med det.Lycka till med tävling på söndag.Jag är fortfarande förkyld.Kramar från oss.

2010-10-06 @ 16:55:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0