Jag hör det snöar...15/10

Nu känns allt lite lättare, provet som jag gjorde idag gick jättebra. Hoppas det håller i sig, har köpt gymkort, ätit sushi, tränat och pluggat... Hängt lite med kompisarna och så... Bland annat i onsdags efter gymet så gjorde Emelie och jag något som var väldigt typiskt Amerikanare. Belöning! Vi tog en var sinn yoghurt och det var bara för gott. Mums! Och utanför så började vi att snacka med några killar haha... Och sen gick vi där ifrån och då kom en kille efter och ville ha våra nummer men han fick nöjja sig med Facebook!  : )
.
Annars då, tränar och håller i. Ska köra en till triathlon i November. Vilket ska bli jättekul! Och denna gång ska jag försöka att vara iform.
.
Joo, just de på lördag så ska jag åka med familjen Jeffers på College football! USN mot CAL, himla spännande. Inte för att jag kan något men det ska man väl kunna fixa. Ska skriva ut reglerna från Wikipedia som jag kan plugga på innan matchen. Men jag ser nog mest fram emot allt runt om kring, det ska tydligen vara värsta folkfesten. Så en öl och en varmkorv är nog ett måste :)
.
Något nytt? Nä, inte vad jag vet.. Väldigt dålig på att uppdatera men detta får ni räkna med! Jag är en väldigt upptagen och eftertraktad person :) haha.. Alla rycker och sliter i mig.
.
Och imorgon så fyller Nelson ett år, kan ni förstå? Inte jag, tiden går ju bara för snabbt! Och fick nyss höra att det snöar hemma i Dalarna. Hjälp! Här kan man både surfa och åka slalom på samma dag! Bara att åka upp till bergen eller gå till stranden!
.
Nu blir det lite matte innan jag ska plocka upp flickorna!
.
Puss o kram

Kommentarer
Postat av: Storasyster

Kul att höra att du mår bra!! I Luxemburg står Buffils Annas sommartårta står i ugnen, hoppas på en bild med handen i tårtan i morgon!! Kram

2010-10-15 @ 21:49:35
Postat av: farmor o farfar

Kul att höra att allt funkar bra för dig ja och fick farfar och jag de första snöflingorna vi var till Avsta på em. ock där kom drt snö fy f.n.Just nu minus 5.3 fy.Ja otrolig att den lille Nelson blir 1 år.Det blev lite fel men klockan är myckrt.Sköt om dig.Kramar från oss.

2010-10-15 @ 23:18:05
Postat av: Mormor och morfar

Det är så skönt att höra att allt går bra för dig.

Här hemma är det kallt och svart ute om kvällarna .

Morfar har varit på älgjakt och han sköt en älgkalv

Många kramar från mormor och morfar.



2010-10-16 @ 08:54:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0