krocken

Ja, jag är så dålig på att skriva blogg men det skiter jag i.
.
Något nytt som har hänt? Förutom att jag pluggar ihjäl mig och saknar de där hemma. Men så är väl det ibland.
.
Idag var jag med om en bilolycka, höll på att krocka med en bil som svängde vänster och blockerade hela körfältet och jag såg honom inte förrens jag var väldigt nära och då fanns det bara 2 saker att göra; krocka in i honom eller svänga av vägen.
.
Jag gjorde då valet att svänga av vägen, flyger upp på trottoarkanten och rätt in i en stolpe. Inte alls kul men vad kunde jag gjort? Och jag säger då det, tur att trottoarkanten var där annars hade det nog gått mindre bra. Och det jävligaste var att killen i andra bilen bara drog . Jag var verkligen jätte-shockad! Detta var jätte-läskigt, tur är väl kanske de att jag mår bra. Men det är svårt för mig att tänkta så. Kommer nog att ha skapligt ont i axeln och nacken efter detta imorgon. Känner av det lite nu redan men jag ska lägga på lite is och plugga en stund nu innan jag ska sova. Jag är verkligen helt slut!
.
Hoppas ni har det bra!
Sofia, skickade ett mail till dig.
.
Puss o kram

Kommentarer
Postat av: moster ulle

Vilken tur att du klarade dig oskadd , hoppas du inte får någe bekymmer med det i efter hand , nack skador kan ju dyka upp efter ett tag . Sköt om dig nu och lycka till med plugget

Kramisar från Larssons

2010-10-25 @ 18:06:01
Postat av: rmormor och morfar

Det var tråkigt med krocken men det händer så lätt.

det viktigaste är ju att du mår bra.Härhemma är det höst med lövkrattning och sånt där. Annars är det som vanligt. Går det bra med plugget?Vi saknar dig.

Många tusen kramar från oss.

2010-10-25 @ 18:07:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0