Plugg plugg....

Plugg plugg för hela slanten.. Grekland, stenåldern, gudar, konst, religion och mycket mycket mer. Ni kan inte förstå hur nervös jag är för detta test som är på torsdag. Har så ont i magen!
.
.
Hur nervös  blir du inför ett prov?
Jag har inte pluggat på ett tag och sen känner jag inte läraren riktigt och vet inte alls hur hon bygger upp sina prov. Försöker tänka lite så att det är mitt första riktiga prov och sen får vi se hur det går, det kanske går bättre tills nästa gång!
.
Nu ska jag prova min nya skrivare!
.
Puss o kram

Kommentarer
Postat av: Matilda

Malin du kommer klara detta hur bra som helst, och det första provet är ju faktiskt alltid värst, men du kommer klara det utmärkt. :) Kramar på dig. :)

2010-10-05 @ 17:33:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0