Stranden...

För övrigt så ska jag berätta för er att i måndags hade vi den varmaste dagen i September. Så den 27 September skrev historia, den varmaste dagen. Då var det nästan 50 grader ute. Helt galet varmt, och vi var ju bra smarta som åkte och shoppade ist. För man kunde inte vara ute. Men idag däremot har det varit lite svalare, vi gick faktiskt ner till stranden. Mysigt, men man har ju sand överallt när man kommer hem. Jobbigt!
.
Igår plockade Sofia och jag upp sushi som vi senare njöt av inne hos mig med lite vin. Jättegott, önskade jag kunde göra supergod sushi.
.
I tisdags så åkte vi hem till Anna och Jim för att bara lite i deras pool, himla skönt. Nelson hade det underbart. Och de bjöd även oss på middag som vi alla hjälptes åt att göra. Det blev köttbullar men potatismos, sås och lingon. Mums!
.
Joo, just de hade mina två första prov ju. Dock vet jag inte resultaten men jag tror nog att det gick riktigt bra. Men det visar sig.
.
Imorgon så ska vi ut och åka lite båt och kika på omgivningen. Så tar vi nog med oss lite fika och myser en stund.
.
Kort och koncist men jag är så fruktansvärt trött.

Kommentarer
Postat av: Matilda

Saknar dig.. <3

2010-10-01 @ 12:48:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0