Cykelbrillor...17/9

Cykelturen gick jättebra, trodde att hon skulle vara jättebra men det var ju inte så farligt och det beror på att hon är så feg. Japp, hon blev jätterädd om jag cyklade för nära henne och när jag gjorde trackstanding så blev hon jättestressad. Haha, men det var kul att ha någon som man kan cykla med och hon visade mig en runda på 56 km så det var bra. Hon var också supersnäll, fick ett par cykelglasögon av henne. Ett par som ändrar färg på linsen beroende på vädret. Så jag är lagom glad! :)
.
Dock efter turen fick jag jätteont i mitt högra knää, hmm. Kan det vara av att jag sitter konstigt? Måste ta den till cykelaffären så att de kan hjälpa mig att ställa in det rätt. Vill ju kunna köra nu när jag är på gång... Så imorgon blir det bara yoga och simning + en massa plugg!
.
Men vi hörs då! Och imorgon är det bara en vecka kvar tills min Stora syster Sofia kommer. Med sig har hon förstås Neil och Nelson :) Ska bli så himla kul att träffa dem, och det passar perfekt nu n'r jag verkligen behöver de.
.
Nää, ska nog faktist sova, ta en värktablett och lite salva. Så får vi höras imorgon!
.
Puss o kram

Kommentarer
Postat av: Lillasyster

Vilka snälla grannar du har :) Ja nu är det inte långt kvar tills de kommer. Jag skulle åka till dig om jag kunde även om det bara skulle vara för en dag.

2010-09-19 @ 10:53:23
Postat av: Storasyster

Hejsan! Nu är vi i Vancouver, flygresan gick bra och Nelson var jätte duktig. Vi ses snart!! Kram

2010-09-20 @ 02:40:08
Postat av: Anonym

hörde av Håkan att du skulle skicka din dator hemmen Sofia kommer ju till dig om Sofia har möjlighet att ta den så kan väl Fredrik o cop.ta den hem så spar du porto jag är ju ekonom vet du.Adam o jag är så förkylda vi har inte ätit bananer.Sköt om dig.KRAMAR FRÅN OSS I SKÄVI.

2010-09-22 @ 15:38:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0