Cykeltur

Imorgon ska jag ut och cykla med min granne (hon bor ihop med ED). Får se hur det går, hon brukar cykla ganska mycket så vi får se om jag hänger på men Melissa sa att hon var feg så det ska nog gå bra :) Tänkte att vi tar en rutt på 2 timmar. Sen ska jag också köra ett till träningspass på yoga studion.
.
Och förövrigt då, väldigt upptagen och har mycket att stå i helatiden. Kan bli lite stressigt men jag gillar att ha struktur som jag nu eller snart hoppas att få. Måste bara saffa mig en hålslagare tilla alla dessa papper!
.
Flickorna mår bara bra, vi var hem till Anna (Lidnas host mamma) och bakade chokladbollar och badade lite. De blev bra musiga, kan ja lova.
.
Vad händer mer imorgon då? Joo, jag ska jobba en stund sen vet jag inte. Plugga troligtvis. Kom faktiskt nyss hem från skolan. Hade historia, så där lagom kul och efter skolan plockade jag upp Melissa på flygplatsen. Hon kom hem från en jobb resa.
.
Som sagt återkommer med hur det går med cykletruen joo och appropå det.. Min "nya" cykel ska nog vara klar till slutet av nästa vecka:) Kulkul! Och i helgen ska jag simma..
.
Puss Puss

Kommentarer
Postat av: jennie

du får lycka till med cykel turen. Det blir väll lite bak här också på söndag. mamma fyller ju år då och emelie på måndag :P.

Ha det bäst :)

2010-09-17 @ 16:21:49
Postat av: Lillasyster

Va kul för dig :) Jag har precis vart och simmat sköööööönt. Snart ska jag över och mysa med mallan. Hoppas helgen blir kalas och att vi kan prata kamera snart :) har en på g nu :) PUSS

2010-09-17 @ 19:43:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0