Dagens nyhet:

Gårdagens hetta var ingen ting mot dagens hetta, idag har vi haft närmare 50 grader och jag säger då det. FY VA HETT, NU BRÄNNER DET INTE BARA I BACKARNA, NU BRÄNNER DET HELA TIN.
.
Så idag hade man inte så många val när det gällde att hitta på saker. Första man tänkte på vad, "var finns det AC?" Och självklart var shopping ett bra val. Inne i affärerna var det jätte-skönt men så fort man gick ut jaa så hjälp in i väggen.
.
Men jag tror nog att vi hade en bra dag trots allt vi var ju inom hus hela tin. Och en del fynd gjorde vi, Nelson fick 3 par skor lika så hans far och jag själv fyndade en kjol + lite annat smått och gott till mina syskon där hemma :) Nyfikna va? Och Sofia unnade sig lite kläder, vilket var helt rätt.
.
Och en sak måste jag lägga till är att Neil är helt exalterad nu när det gäller skor. Det finns skor i hans storlek, asså Amerikanare har skor i Amerikan size med. Helt galet, Nelson provade att tugga på en men det var ju på tok för stora.
.
Imorgon ska jag springa och sen jobba lite tills Melissa kommer hem och sen blir det bad hemma hos familjen Jeffers. Sköt!
.
Idag grillade vi med Familjen Andersson och det var supergott, som vanligt. Det var trevligt, själv hade jag lite för mycket vin men då kanske jag kan sova inatt. Ni förstår det är så himla varmt här.
.
.
.
.
Puss o kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

Phu ! vad varmt ni har det,här är det minus grader om nätterna. nu trivs du väll när du kan ha alla dina små älsklingar i knät .Hoppas det går bra med skolan.

Sköt om dig nu och hälsa syster med familj!

Massor med kramar

Moster med familj

2010-09-28 @ 16:53:36
Postat av: Lillasyster

Ja nu blev jag allt lite nyfiken :) Har du hittat tröjan jag vill ha? :) Jag har haft skjortan på mig nu som du köpte :) Nöjd nu? :) Gud va jag önskade att jag var där med er. Tusen miljoner pussar och kramar

2010-09-28 @ 17:05:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0