Det ska bli ordning på mig också...

Nån gång!
.
Har verkligen inte haft tid till något känns det som. Allt bara sket sig hoppas jag kan vara tillbaka, back on track nästa vecka. Tidigt börjar man skolan så man hinner ju itne träna innan eller ju om man går upp 5 men det ska jag väl inte behöva göra. Inte i detta läget iaf. men på torsdag morgon hoppas jag att kunna få mig en liten cykeltur. Cyklade 2 timmar i Söndags med Ethan. En tevlig kille, simmade med honom förut men det gick ju så där. Ska se om han blivit något bättre nu på senare dar. Vi ska nämligen simma på onsdag som jag kom på nu. Kom ju på att jag är dubbelbokad då, sushi med Bozena eller simning? Jaa svårt val. Måste ju försöka köra någon sorts träning.
.
Nu vet ja varför jag också aldrig blir av med dessa 5 extrakilonen jag går och bär på som jag verkligen inte vill ha kvar! Lindas mamma sa nämligen att maten som vi idag äter har så dåligt med fibrer och näringsämnen så man måste äta kosttillskott varje dag. Det spelar ingen roll hur nyttig maten är och hur mycket du tränar men för att gå ner de extra kilona måste du äta fibrer, mineraler, örter och vitaminer.
.
Nää, häpp om man kanske skulle ta och vika tvätten och sova är verkligen helt slut på alla möjliga sätt. Och just ja måste läsa lite historia först.. Aja, är man student så är man.
.
Visst gör det ont när knoppar brister? För mig gör det förfärligt ont...
.
Puss o kram
Ps, nu har jag fått tillbaka min kamera som jag lånade ut till Lidas föräldrar. Så kanske blir lite mer bilder igen.

Kommentarer
Postat av: Lillasyster

Skönt att du är tillbaka. Och bilder vill vi ha.

Malin du kan allt det vet du! Kämpa på nu. PUSS

2010-09-15 @ 15:16:48
Postat av: farmor farfar

Å änligen Men du har ju så många järn i elden men du kommer att klara det.Sköt om dig.KRAMAR.

2010-09-15 @ 19:30:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0