Mys te 31/8

Jaa, vad ska man berätta idag då. Ja kanske inte så mycket. Är bara allmänt stressad över skolan och med detta har också någon jäkla förkylning kommit, hatar detta! Hoppas det inte varar länge asså.
.
Nu på kvällen har jag faktiskt sett till så att Lindas föräldrar kommit till rätta. De har nämligen kommit hit på semester och Linda + familjen Jeffers beffiner sig ju på Hawaii så man ställer väl upp. Har berättat lite vad de kan syssla med imorgon så vi får väl se hur de hade det imorgon kväll då jag ska ut och äta med dem. Lindas mamma ville ha sushi så det kör vi på!
.
Imorgon är det dags för skola igen! Och då ska jag också gå till kontoret och lägga ram några väl valda ord. För så här får det inte gå till asså. Det är ju knappast mitt fel... Bäver också.
.
Ska bara dricka upp mitt te och sedan sova för huvudvärken vill jag inte ha längre. Har haft den verkligen hela dan, blir lätt så när man är stressad över något. Och imorgon ska jag ut och röra på fläsket! Det ni!
.
.
Joo just de.. Glömde ju berätta för er att jag såg en "kändis" när Linda och jag var och shoppade i helgen! Maria Montazami.. Det var inet illa pinkat.. Filmteam och döttrar var med! Och pappa nej jag pratade inte med henne och sa att det var synd att jag inte kunde komma på hennes fest:)
.
God natt,
Puss o kram

Kommentarer
Postat av: mamma

Hoppas att det ordnar sej med skolan så du kan bli lugn igen. Vi är hemma igen efter en vecka i solen men de va inge vidare att komma hem, tror att jag fryser ihjäl. Men vi hade det bra och man vänjer väl sej snart vi detta svenska klimat(är väl tvungen)

Ha det nu så bra så kanske vi kan höras på skype i morron för idag ska jag ut på en upplevelse som jag fått i present.

Tusen kramar från oss

2010-09-01 @ 10:25:18
Postat av: Lillasyster

du är saknad tror jag kommer till dig imorgon. då kom jag på att nej det går ju inte. varför så långt bort?

2010-09-03 @ 17:14:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0